معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع فدراسبون کبدی گفت: در آینده نزدیک سالن‌های تخصصی با قیمت کارشناسی به هیات‌ها داده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، محمدرضا داورزنی در مجمع فدراسیون کبدی گفت: من از زحمات همه اعضای مجمع تشکر می‌کنم. کبدی از قبل در ایران فعال بود اما به صورت سازمان یافته نبود که خوشبختانه این کار صورت گرفته است. مردم ایران هم هر جایی سرود ملی‌مان نواخته می‌شود خوشحال می‌شوند. پیش از این مردم به شمشیربازی توجه نمی‌کردند اما بعد از عنوان چهارمی المپیک حالا اخبار این رشته را دنبال می‌کنند. فلسفه مسابقات المپیک و جهانی نشان دادن توانایی کشورها است.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش ادامه داد: میزبانی مسابقات مختلف در ایران بیانگر اوج امنیت است. در مرز، مسابقات کشتی برگزار می‌کنیم و همین امر بازتاب بین‌المللی در دنیا دارد. کشورهای خلیج فارس بازیکن از کشورهای دیگر می‌گیرند که با تغییر تابعیت هویت بگیرند اما در ایران، ورزشکارانی داریم که با هیچ ارزشی نمی‌توان آنها را مقایسه کرد. خیلی از رشته‌های ما جز دردسر و خون دل خوردن چیزی ندارد اما فعالیت همه دوستان با ارزش است.

او با بیان این که سالن‌های تخصصی باید با کارشناسی در اختیار هیات‌ها قرار بگیرد گفت: این موضوع در شورای معاونین مطرح شده و تصمیم این است که این سالن‌ها از مزایده خارج شود و در اختیار هیات‌ها قرار بگیرد. ما دنبال باز کردن گره‌ها هستیم.

معاون حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش با تاکیر بر اختصاص بودجه یک درصد دستگاه‌ها به ورزش، عنوان کرد: قبلا دستگاه‌ها موظف نبودند این پول را بپردازند اما حالا این طور نیست. اتفاق خوب این که از ارزش افزوده دستگاه‌ها قرار شد ۰.۲۷ درصد به ورزش اختصاص یابد که حدود ١٢٠٠-٣٠٠ میلیارد می‌شود که به هیات‌های استانی نیز داده می‌شود. سیاست دیگر در وزارت ورزش بحث تمرکز زدایی است؛ میزبانی را به شهرهای مختلف می‌دهیم تا زمینه رشد و توسعه آنها را فراهم کنیم مانند اردبیل که میزبانی مسابقات والیبال را برعهده داشت.

 

tmp_15666-IMG_20170719_2134571850101123

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد