سرمربی تیم ملی کبدی مردان ایران گفت: مسابقه میان ما و هند بسیار سخت و در کلاس جهانی بود، امیدوارم در فینال هم موفق باشیم و برای اولین بار مدال طلای کبدی بازی‌های آسیایی را به هموطنانمان تقدیم کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، سرمربی تیم ملی کبدی ایران بعد از برد تاریخی کبدی ایران مقابل هند گفت: پس از ۲۰ سال هند را شکست دادیم و این بردی تاریخی در کبدی است. این مسابقه بسیار سخت و در کلاس جهانی بود و بهترین‌های جهان در این دو تیم هستند و علی‌رغم این که داوری از ابتدا به ضرر ما بود و چند پوئن واضح ما را ندادند اما بچه‌های ما در دفاع عالی و بدون نقص کار کردند.

وی به باخت‌های سال‌های قبل مقابل هند اشاره کرد و افزود: ما برای این بازی برنامه داشتیم و نتیجه هم همان چیزی شد که سال‌ها منتظرش بودیم و بالاخره موفق شدیم.

سرمربی تیم ملی کبدی درباره مسابقه فینال گفت: ما تازه نیمی از راه را رفته‌ایم  و در دوره‌های قبل هم نقره داشتیم اما امسال برنامه ما مدال طلا است و امیدواریم با توجه به شناخت و آنالیزی که از کره جنوبی داریم، امیدوارم در فینال هم موفق باشیم و برای اولین بار مدال طلای کبدی بازی‌های آسیایی را به هموطنانمان تقدیم کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد