وحید رضایی‌مهرنقده عضو تیم کبدی جوانان گفت: رسیدن به رویای طلایی مسابقات جهانی دور از دسترس نیست زیرا شخصیت قهرمانی در تیم شکل گرفته است.

 

رضایی‌مهرنقده اظهار داشت: از ۱۵ سالگی وارد مقطع نوجوانان کبدی شدم  و به تدریج در این عرصه توانستم در جوانان و در سطح حرفه‌ای تیم بزرگسالان فعالیت و جایگاه خود را ثابت کنم. در چندین مسابقات کشوری و لیگ برتر بازی کردم تا اینکه سال قبل به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدم.

وی افزود: رشته کبدی یکی از ورزش‌های بومی ایران است و با توجه به جایگاهی که در یک دهه اخیر در سطح آسیا و جهان به خود پیدا کرده ورزش تیمی و فوق العاده پرهیجانی است.

کبدی‌کار تیم جوانان عنوان کرد: اکنون نیز با کمک فدراسیون و کادر فنی تمرین‌های مداومی را در اردوی تیم ملی پیگیری کردیم. همچنین دیدارهای تدارکاتی که برگزار شد به آمادگی جسمانی ما بسیار کمک کرد. اکنون تیم توانسته شخصیت قهرمانی را به خود بگیرد و تمامی تلاش خود را برای کسب مدال طلا انجام دهد.

وی یادآور شد: خوشبختانه لژیونرهای کبدی ایران توانستند در لیگ هندوستان که سطح بالایی دارد، خود را به خوبی نشان دهند و جایگاه خود را ثابت کنند. امیدوارم ما هم بتوانیم این جایگاه را کسب کنیم و تعداد لژیونرهای ایران را بالا ببریم.

رضایی‌مهرنقده درخصوص وضعیت لیگ ایران یادآور شد: در این چند فصل، با کمک حامیان مالی، لیگ برتر ایران و تیم‌ها شرایط بهتری پیدا کردند البته بتدریج وضعیت لیگ بهتر هم می‌شود.

وی ادامه داد: هدف ما این است تا همچون تیم ملی بزرگسالان ایران که در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ توانستند بعد از چندین سال تیم قدرتمند هند را شکست دهند و صاحب مدال طلا شوند، به این مهم دست یابیم.

کبدی‌کار تیم جوانان خاطرنشان کرد: سطح مسابقات قهرمانی جهان در کیش بالا است زیرا حضور کشورهای قدرتمندی چون هند، پاکستان، بنگلادش، سریلانکا و کره جنوبی عرصه را برای ایران تنگ خواهد کرد. این مسابقات پرشور خواهد و امیدوارم با توجه به نکات مهم کادر فنی و دعای خیر مردم ایران، قهرمان این رقابت‌ها شویم.

وی اضافه کرد: یک تشکر ویژه باید از «عباس اورسجی» کنم زیرا از وقتی که ریاست فدراسیون را برعهده گرفت، یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین برنامه‌های وی سرمایه گذاری در مقطع پایه نوجوانان و جوانان بود و به این حرف خود عمل کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد