هفته سوم ليگ برتر كبدي باشگاههاي با برگزاري ٨ ديدار در سالن امام خميني شهر گرگان به ميزباني اميد جلين برگزار شد و تيم رعدپدافند هوايي قم به عنوان قهرماني نيم فصل دست پيدا كرد

 

به گزارش روابط عمومي، در پایان هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر کبدی باشگاه‌های کشور که از صبح پنجشنبه تا شب هنگام برگزار شد، تیم رعدپدافند هوایی قم با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و عنوان قهرماني نيم فصل را به خود اختصاص داد و تیم‌های سرخنکلاته و پایا آذربایجان غربی به ترتیب با ۱۰ و ۹ امتیاز دوم و سوم قرار گرفت.

در اولین دیدار این هفته از رقابت‌ها، تیم پایا آذربایجان غربی توانست با نتیجه ۳۸ بر ۲۴ در برابر تیم دانشگاه آزاد اسلامی هرسین به برتری دست یابد.

در دومین مسابقه هم تیم‌های عقاب تالش و ساری به مصاف هم رفتند که ۲ تیم پس از سوت پایان این دیدار به نتیجه تساوی ۴۸ بر ۴۸ رضایت دادند.

در مسابقه سوم که بین تیم امید جلین (میزبان رقابت‌های هفته سوم) و نماینده خراسان رضوی برگزار شد، میزبان با نتیجه ۵۲ بر ۳۲ حریف را مغلوب کرد.

دیگر تیم گلستانی حاضر در این رقابت ها تیم سرخنکلاته است که به مصاف تیم رعد پدافند هوایی قم رفت اما با قبول شکست ۳۵ بر ۲۹ زمین مسابقه را ترک کرد.

در بازی های نوبت عصر تیم دانشگاه آزاد اسلامی هرسين با نتیجه ۴۹ بر ۳۲ تیم عقاب تالش را برد، امید جلین ۴۲ بر  ۳۱ از سد تیم ساری گذشت، تیم سرخنکلاته در بازي جذاب و تماشايي با نتیجه ۳۷ به ۳۶ پایا آذربایجان غربی را شکست داد و در آخرین دیدار  تیم رعدپدافند هوایی قم مقابل خراسان رضوی به پیروزی ۶۰ به ۳۶ رسید.

هشت تیم عقاب تالش، سرخنکلاته، رعد پدافند قم، امید چلین، پایا آذربایجان غربی، ساری، خراسان رضوی و کرمانشاه تیم‌های حاضر در لیگ برتر کبدی مردان هستند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد