ناصر شکری رئیس کمیته فنی فدراسیون کبدی از تلاش این کمیته برای اجرای عدالت و شایسته سالاری در مسابقات لیگ برتر و اردوهای تیم ملی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، فدراسیون کبدی در مرحله نیمه نهایی و نهایی لیگ برتر کبدی درکرج برای نخستین بار کمیته فنی مسابقات را تشکیل داد تا در آستانه اردوهای جاکارتا افراد شایسته به کادر فنی و تیم ملی دعوت شوند.

ناصر شکری رئیس کمیته فنی در این باره به سایت فدراسیون کبدی گفت: براساس مسئولیتی که از طرف رئیس فدراسیون به عنوان رئیس کمیته فنی به بنده واگذار شد،  طبق اساس نامه موجود ابتدا اعضاء کمیته فنی را به رئیس فدراسیون معرفی کردیم و بعد از تائید در هئیت رئیسه فدراسیون احکام اعضاء صادر شد.

وی در ادامه افزود: اعضاء کمیته از روز اول مرحله

نیمه نهایی و نهایی مسابقات لیگ برتر کبدی در محل مسابقات مسقر شدند و تمامی بازیها را رصد کردند. بازیکنان مورد نظر را در جلسات شبانه مورد تجزیه و تحلیل  قرار دادند. در نهایت 36 نفر از بازیکنان لیگ برتر را برای اولین اردو که از تاریخ 21 بهمن ماه به مدت 10 روز در بندر انزلی  برگزار خواهد شد انتخاب کردند.

شکری در ادامه خاطر نشان کرد: کمیته فنی در اردوهای تیم ملی نماینده خواهد داشت و عملکرد مربیان و یازیکنان را بصورت جدی رصد خواهد و همچنین پاسخگوی سوالات مسئولان، مربیان و بازیکنان خواهد بود.

رئیس کمیته فنی در خصوص انتخاب سرمربی تیم ملی به سایت فدراسیون گفت: در ارتباط با انتخاب سرمربی تیم ملی نیز بعد از انتخاب کاندیداهای مورد نظر ابتدا از انها درخواست برنامه شد و در ادامه کاندیداهای مورد نظر برنامه خود را در اختیار کمیته قرار دادند که بعد از بررسی های لازم، مربیان برای دفاع از برنامه خودشان به فدراسیون دعوت شدند که در حضور اعضای کمیته  فنی به سوالات کارشناسی و فنی اعضای کمیته پاسخ دادند.

شکری در پایان گفت: اعضاء کمیته فنی در نهایت غلامرضا مازندرانی را برای هدایت تیم ملی کبدی در مسابقات آسیایی جاکارتا انتخاب کردند تا سکان هدایت تیم یکبار دیگر در اختیار یک مربی ایرانی قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد