روح اله آقاسی رییس هیات کبدی استان قزوین روز چهارشنبه 9 مهر ماه با کسب ۱۷ رأی از مجمع انتخاباتی برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان قزوین امروز چهارشنبه 9 مهر ماه با حضور دکتر عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، عباس علایی مقدم مدیر کل ورزش و جوانان و سایر اعضای مجمع در اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین برگزار شد و در نهایت  روح اله آقاسی با کسب تمامی آراء برای  سال دیگر به عنوان رئیس هیات کبدی استان قزوین انتخاب شد.

رییس فدراسیون کبدی در این مجمع با تاکید بر استفاده از مربیان بومی در تیم ملی کبدی، افزود: نمی‌خواهیم از مربیان غیر بومی استفاده کنیم تا زمینه رشد و شکوفایی استعدادهای داخلی بیشتر و بهتر فراهم شود.

دکتر اورسجی بروز رسانی اطلاعات و ارتقای سطح دانش مربیان را ضروری دانست و افزود: متاسفانه فقدان اطلاعات و دانش مربیان داخلی به فدراسیون و تیم‌های ملی کبدی، ضربه می‌زند و باید تلاش کنیم هرچه سریعتر این نقصیه را رفع کنیم.

وی  در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های ما در فدارسیون کبدی، کسب دانش روز در این زمینه است و نیازمند حضور نیروهای جوان برای توسعه این ورزش در کشور هستیم و رشته کبدی در استان قزوین در چهار سال گذشته رشد قابل قبولی داشته و وظیفه ما حمایت بیشتر از استان‌های پرتلاش در زمینه رشد ورزش کبدی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد