رییس فدراسیون کبدی گفت: پیش‌بینی‌ ما برای هر دو تیم کبدی در بازی‌های آسیایی جاکارتا رسیدن به فینال است و کبدی‌کاران در فینال برای کسب مدال طلا می‌جنگند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، عباس اورسجی درباره پیش‌بینی خود از کسب مدال در بازی‌های آسیایی جاکارتا اظهار کرد: در جلسه با مسئولان کمیته المپیک اعلام کردم که هر دو تیم ملی کبدی آقایان و خانم‌ها به فینال راه خواهند یافت و ان‌شاءالله در فینال برای مدال طلا خواهند جنگید.

رییس فدراسیون کبدی در ادامه افزود: در جلسه با مسئولان، درخواست‌ مربیان برای برگزاری اردوهای تدارکاتی را نیز اعلام کردیم و سجادی سرپرست کاروان نیز حمایت خود را از اردوهای تدارکاتی اعلام کرد. مسئولان شورای برون مرزی نیز نظر مساعدی برای برگزاری اردوهای تیم ملی داشتند.

رییس فدراسیون کبدی درباره برگزاری اردوهای تدارکاتی تیم ملی اظهار کرد: خدا را شکر برای اولین بار هندوستان قبول کرده است که تیم ملی ما بعد از ۱۴-۱۵ سال اردوی تدارکاتی در هند  داشته باشد. با این حال چند اردوی تدارکاتی به ترتیب در سریلانکا، هندوستان و پاکستان خواهیم داشت. همچنین درخواست میزبانی یک اردوی مشترک با تیم ملی کره نیز داده‌ایم اما هنوز کره پاسخی در این خصوص به ما نداده است.

اورسجی در پایان گفت: تاکنون ۵ مرحله از اردوهای تیم ملی کبدی در بخش زنان و مردان برگزار شده است، ۸ دوره دیگر نیز اردو خواهیم داشت. اسامی افراد نهایی در مرحله‌های آخر اردوها اعلام خواهد شد. در حال حاضر هم ۱۸ ملی پوش دختر در قزوین و ۲۰ ملی پوش آقا در کیش در اردو به سر می‌برند.

منبع : ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد