دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی ظهر امروز با دکتر سجادی رئیس شورای حل اختلاف استان هرمزگان و سایر مدیران این استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس فدراسیون کبدی در پنجمین سفر استانی خود با هدف توسعه و تعمیم رشته کبدی به استان هرمزگان سفر کرد و ضمن بازدید از امکانات سخت افزاری رشته کبدی در بندرعباس با مسئولان ارشد استان هرمزگان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر اورسجی در سفر خود با غلامعلی دانشور مدیرکل و سایر مسئولان اداره کل ورزش و جوانان هرمزگان، دکتر سجادی رئیس شورای حل اختلاف استان و شهرداری بندرعباس در خصوص راه اندازی پایگاه تخصصی کبدی ساحلی در هرمزگان دیدار کرد و پیشنهاد وی با موافقت مسئولان محلی همراه بود.

تشکیل پایگاه تخصصی کبدی ساحلی می تواند منشا خدمات فراوان باشد و همچنین زمینه برگزاری رویدادهای متعدد داخلی و خارجی باشد و نفرات مستعد می توانند از امکانات این پایگاه استفاده نمایند.

برگزاری اردوهای آماده سازی تیم های ملی کبدی ایران و همگانی کردن رشته کبدی در سطح استان هرمزگان از دیگر موضوعات جلسه امروز رئیس فدراسیون با مسئولان استان هرمزگان بود.

دکتر اورسجی در حاشیه سفر خود به هرمزگان دیداری هم با ورزشکاران این رشته داشت و از نزدیک در جریان فعالیت ها و تمریناتشان قرار گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد