رئیس فدراسیون کبدی با سفر شهر گرگان با مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر عباس اورسجی در ادامه بازدید های استانی خود به منظور دیدار و گفتگو با بهمن طیبی به استان گلستان سفر کرد.

دکتر اورسجی در دیداری صمیمی با بهمن طیبی در خصوص حمایت های همه جانبه از رشته کبدی و ملی پوشان گلستانی با هم به گفتگو پرداختند. دکتر اورسجی ضمن تشکر از مدیرکل ورزش استان گلستان بدلیل حمایت های همیشگی از رشته کبدی خواستار توجه ویژه به ملی پوشان این رشته شد،اختصاص سخت افزار مناسب به منظور اجرای طرح استعداد یابی و پیگیری تمرینات کبدی کاران از جمله مواردی بود که از سوی دکتر اورسجی مطرح شدکه با موافقت بهمن طیبی همراه بود.

بهمن طیبی نیز ضمن تبریک موفقیت بزرگ کبدی در بازیهای آسیایی جاکارتا از تلاش های دکتر اورسجی برای کسب دو مدال طلا تقدیر و تشکر کرد و ابراز امیدواری کرد با حمایت های اداره کل ورزش و جوانان و فدراسیون کبدی ملی پوشان بیشتری در خدمت تیم های ملی آقایان و بانوان باشند.

طیبی در پایان گفت: مجموعه ورزش استان گلستان نگاه ویژه و خاصی به ورزش کبدی دارد و در تلاش هستیم با حمایت های استاندار ورزشی گلستان زیرساخت های این رشته را در سراسر استان تقویت کنیم.

دکتر اورسجی در حاشیه سفر خود به گلستان با مربیان و ورزشکاران این رشته دیدار کرد تا در جریان آخرین وضعیت کبدی استان گلستان قرار گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد