دکتر عباس اورسجی ظهر امروز با دکتر علیخانی عضو شورای شهر تهران و هیات رئیسه فدراسیون کبدی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر علیخانی عضو شورای شهر تهران و هیات رئیسه فدراسیون ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون با دکتر اورسجی در خصوص بررسی مسائل روز کبدی دیدار و گفتگو کرد.

اورسجی در این دیدار که با حضور دبیر فدراسیون، رئیس هیات کبدی استان قزوین برگزار شد گزارشی از روند برنامه های فدراسیون جهت حضوری موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا اندونزی ارائه کرد. رئیس فدراسیون کبدی در ادامه از برنامه های فدراسیون در خصوص تقویت زیر ساخت های کبدی هم مواردی را مطرح کرد که تهیه این زیر ساخت ها می تواند به رشد و توسعه کبدی در سراسر کشور کمک شایانی نماید.

موضوع جذب اسپانسر برای فدراسیون و تیم ملی یکی دیگر از دغدغه های دکتر اورسجی بود که در جلسه امروز خود با عضو شواری شهر تهران مطرح شد و دکتر علیخانی هم آمادگی خود را برای جذب اسپانسر اعلام کرد.

دکتر علیخانی هم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات رئیس فدراسیون در خصوص تلاش های بی وقفه جهت برپایی اردوهای متنوع برای تیم های ملی در چند ماه اخیر از آمادگی کامل برای جذب کمک های ارگان های داوطلب به کبدی خبر داد و خاطر نشان کرد: از تمامی ظرفیت های موجود برای جذب کمک های مادی و سخت افزاری استفاده خواهیم کرد تا شاهد رشد و توسعه کبدی در سراسر ایران باشیم . کبدی ایران توانمندی های قابل توجهی دارد که با فراهم کردن سخت افزار مناسب می توان شاهد موفقیت های بزرگتر ایران در سطح آسیا و جهان بود.

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد