دکتر عباس اورسجی صبح امروز با محمدرضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران در خصوص همکاری دو جانبه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی صبح امروز با محمد رضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری تهران درباره تعامل و همکاری گسترده دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار اورسجی از اعلام آمادگی فدراسیون در برگزاری کلاس های آموزشی ویژه کارمندان شهرداری و همچنین شهروندان علاقمند به کبدی خبر داد و گفت: مربیان و مدرسان کبدی را برای برگزاری همایش ها و جشنواره های همگانی شهرداری اعزام خواهیم کرد تا با کمک شهرداری با کبدی آشنا شوند.

رئیس فدراسیون کبدی در ادامه گفت: ظرفیت برگزاری مسابقات کبدی در سطح مناطق تهران و همچنین شهرداری های کلان شهر ایران و برگزاری اردوهای تیم ملی کبدی برای بازیهای آسیایی جاکارتا در شهر تهران وجود دارد که پیشنهاد دکتر اورسجی با استقبال مدیران ورزش شهرداری همراه شد.

محمدرضایی رئیس سازمان ورزش شهرداری در نشست امروز گفت: امکانات لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی در مناطق مختلف تهران وجود دارد و علاقمندیم نوجوانان و جوانان تهرانی در محلات آموزش کبدی را فرا بگیرند.

رضایی در پایان خاطر نشان کرد: شهرداری تهران در راستای کمک به فدراسیون کبدی آمادگی میزبانی از اردوهای تیم ملی کبدی را دارد و امیدواریم تمامی ارگان های دولتی با در اختیار گذاشتن امکانات ورزشی خود فدراسیون های ورزشی را در راه کسب موفقیت های بیشتر برای کشور یاری نمایند.

در پایان مقرر گردید در آینده ای نزدیک تفاهمنامه ای برایهمکاری بیشتر مابین فدراسیون کبدی و سازمان ورزش شهرداری تهران به امضاء برسد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد