20160113_095329

دکتر نصراله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان صبح امروز با محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و محمدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی ایران در وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر نصراله سجادی معاون ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و نایب رئیس اول فدراسیون جهانی کبدی صبح امروز چهارشنبه 23 دی ماه با محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و محمدرضا مقصودلو نایب رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا و رئیس فدراسیون کبدی در خصوص برنامه های فدراسیون آسیایی و جهانی این رشته در نخستین روزهای سال 2016 دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار تقویم اجرایی و عملکرد فدراسیون جهانی و آسیایی و همچنین عملکرد فدراسیون کبدی ایران مورد بجث و بررسی قرار گرفت.

از دیگر موضوعات مهم این دیدار می توان به حمایت ویژه از فدراسیون کبدی ایران اشاره کرد که با استقبال دکتر سجادی و محمد سرور هم روبرو شد.

فدراسیون کبدی به عنوان یک کشور مهم به لحاظ موقعیت جغرافیایی توانایی توسعه و تعمیم این رشته را در کشورهای همسایه از قبیل عراق، عمان و آذربایجان دارد که در این مدت با تلاش مدرسین ایرانی رشته کبدی در این کشور ها راه اندازی شد.

محمد سرور دبیرکل پاکستانی کنفدراسیون کبدی آسیا دعوتنامه دکتر سجادی نایب رئیس جهانی فدراسیون کبدی را به منظور شرکت در اجلاس جهانی این رشته که قرار است اسفند ماه امسال در شهر دهلی نو برگزار شود تقدیم وی کرد.

دبیر کل کنفدراسیون کبدی آسیا پس ملاقات با دکتر سجادی به ترتیب با احمد گواری مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون ها و سید عبدی افتخاری مدیرکل دفتر برنامه ریزی و نظارت وزارت ورزش و جوانان هم دیدار و گفتگو کرد.

گفتنی است احمد گواری مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی یک جلد قرآن کریم به محمد سرور دبیرکل مسلمان کنفدراسیون کبدی آسیا اهداء کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد