دکتر عباس اورسجی صبح امروز در محل فدراسیون کبدی با دکتر محمد دامادی نماینده مردم شهر ساری در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی،  دکتر عباس اورسجی در راستای بر قراری ارتباط با مدیران ارشد کشور و ارگان های مختلف صبح امروز با دکتر محمد دامادی نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

اورسجی در این دیدار بر ارتباط مناسب با سایر ارگان های دولتی تاکید داشت و خاطر نشان کرد: فدراسیون کبدی در دوره جدید برای تعامل با وزارتخانه های مختلف برنامه ریزی مدونی انجام داده است و در این رابطه با کمک نمایندگان مجلس شورای اسلامی می توان با این ارگان ها جهت کمک به ورزش همکاری کرد.

وی در ادامه افزود: فدراسیون کبدی قصد دارد از امکانات و زیر ساخت های ورزشی ارگان های دولتی در قالب امضاء تفاهمنامه استفاده کند  که نقش مجلس شورای اسلامی و نمایندگانش در امضاء تفاهمنامه تعیین کننده است.

دکتر دامادی هم در این جلسه ضمن ابراز خشنودی از نگاه کلان مسئولان فدراسیون کبدی قول همکاری و مساعدت در عرصه مدیریتی داد و در ادامه افزود:  تفکر ما در مجلس شورای اسلامی حمایت از جامعه ورزش است و فارغ از هر گونه گرایشی برای کمک به فدراسیون کبدی آماده همکاری هستیم. کمک به جوانان در ورزش آثار مثبتی در سطح جامعه خواهد داشت و باعث شور و نشاط اجتماعی در بین مردم می شود.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: کبدی برای کسب موفقیت های بزرگ تر نیاز به حمایت های ویژه دارد و امیدوارم کبدی در رویداد های مهم بین المللی با حمایت های مسئولین به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد