دکتر عباس اورسجی  پس از انتخابات فدراسیون کبدی، دبیر و نواب رئیس خود را انتخاب کرد.

به گزارش روابط عمومی، رئیس فدراسیون کبدی پس از انتخاب دبیر و نواب رئیس خود در گفتگو با سایت فدراسیون از سیاست انتخاب مدیران جدید سخن گفت و اظهار داشت: در رویکرد جدید مدیریت به نام شهرها، استان و اسم ورزشکار نگاه نمی کنیم بلکه به شایستگی، آمادگی، هوشمندی، تاکتیک پذیری و مهارت های فردی توجه خواهد شد.

دکتر اورسجی در ادامه گفت: در دوره جدید مدیریت فدراسیون رویکرد ما بکارگیری مدیران با تجربه و همچنین جوان است و مدیریت مشارکتی در تمامی بخش های فدراسیون سرلوحه کار ما خواهد بود و قصد داریم از تمامی ظرفیت های موجود در کشور در کمیته های مختلف بهره مند شویم.
وی خاطر نشان کرد: در خصوص رقابت های لیگ برتر و اردوهای تیم ملی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در نیمه اول بهمن ماه لیگ برتر آقایان در کرج و لیگ برتر بانوان در مشهد برگزار می شود. تعدادی از مربیان با حکم فدراسیون به عنوان عضو کمیته فنی در محل مسابقات حضور پیدا می کنند تا از نزدیک عملکرد بازیکنان و مربیان را زیر نظر بگیرند.
رئیس فدراسیون در پایان گفت: هیچ انتخابی در بخش بازیکنان و مربیان تیم ملی انجام نداده ایم و ملاک انتخاب بازیکنان و مربیان تصمیمات کمیته فنی خواهد بود که با توجه به توانایی افراد تصمیمات در کمیته فنی اتخاذ می شود، در این رابطه مصلحت اندیشی و قهرمان شدن تیم ها ملاک نیست و پس از پایان رقابت های لیگ برتر اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی آقایان و بانوان را جهت شرکت در بازیهای آسیایی جاکارتا آغاز می کنیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد