دكتر محمدرضا داورزني معاون وزير ورزش و جوانان عصر امروز با محمد سرور دبيركل كنفدراسيون كبدي آسيا و دكتر اورسجي رئيس فدراسيون در وزارت ورزش و جوانان ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دبيركل كنفدراسيون كبدي آسيا در ديدار با معاون وزير ورزش و جوانان گفت: حمايت هاي دكتر داورزني از ابتداي راه اندازي رشته كبدي وجود داشته است و موفقيت هاي امروز كبدي ايران مرهون كمك هاي وزارت ورزش و جوانان و كميته ملي المپيك است.

وي در ادامه افزود: ايران يكي از كشورهاي مهم در كبدي آسيا و جهان است و مديران فدراسيون در تلاش براي توسعه اين رشته در آسيا و جهان هستند، يكي از راههاي توسعه كبدي در دنيا برگزاري مسابقات جوانان جهان در ايران است.

دبيركل كبدي آسيا در ادامه شرايط ميزباني ايران را بسيار مناسب توصيف كرد و خاطر نشان كرد: امكانات ايران براي رقابت هاي جوانان جهان در كيش و خوزستان بسيار عالي است و اميدوارم رقابت هاي خوبي در آبان ماه امسال شاهد باشيم.

محمد سرور در پايان گفت: كبدي ايران پس از شكست در قهرماني آسيا گرگان با برنامه ريزي درست توانست در بازيهاي آسيايي جاكارتا اندونزي دو مدال ارزشمند طلا كسب كند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد