یک دوره کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ و ارتقا در شهرستان خرمشهر استان خوزستان با حضور کیوال چاند سوتار  طی روزهای ۱۶ لغایت ۱۹ شهریور ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، یک دوره کلاس مربیگری و داوری درجه ۳ و ارتقاء در شهرستان خرمشهر به همت هیات کبدی این شهرستان طی روزهای ۱۶ لغایت ۱۹ شهریور ماه برگزار شد.
در این دوره که برای اولین بار در استان خوزستان و با حضور ۴۰ شرکت کننده از سراسر استان و ۱۰ شرکت کننده از کشور عراق برگزار گردید سوتار مدرس خارجی فدراسیون از تکنیک و تاکتیک اصولی و اولیه کبدی برای حاضر مواردی مطرح کرد.

گفتنی است تدریس این دوره بر عهده مدرس بین المللی کبدی و سرمربی تیم ملی کبدی جمهوری اسلامی ایران کیوال چاند سوتار بود که قاسم منصوری (مدرس داوری آقایان)، مصطفی عباسی(مدرس مربیگری آقایان)، خدیجه باجی (مدرس داوری بانوان) و خالدیه سیاحی (مدرس مربیگری بانوان) همراه و کمک سرمربی تیم ملی بودند.

در این کلاس  ۱۰ مربی کبدی کشور عراق هم با مجوز فدراسیون کبدی حاضر بودند تا در کلاس مدرس خارجی این دوره استفاده لازم را ببرند.
گفتنی است نایب رئیس فدراسیون کبدی عراق و رئیس کمیته داوران عراق به عنوان مهمان در این دوره حضور داشتند.

در پایان این کلاس از مربیان حاضر در این دوره امتحان کتبی گرفته شد و نفراتی که موفق به کسب نمره قبولی شوند با کامل کردن مدارک لازم کارت مربیگری و ارتقاء دریافت می کنند.

سوتار سرمربی تیم ملی کبدی ایران پس پایان کلاس مربیگری به شهرهای رامهرمز و باغملک استان خوزستان سفر کرد تا ضمن بازدید از امکانات این دو شهر تمرین مشترکی هم با کبدی کاران خوزستانی داشته باشد.

 

img_20160908_121958

 

img_20160908_122037

 

img_20160908_122218

img_20160909_222008

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد