دکتر عباس اورسجی به منظور اجرای مناسب طرح استعدادیابی در کشور با حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی دکتر اورسجی و حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی با هدف راه اندازی و توسعه ورزش کبدی در مدارس کشور برگزار شد. پس از کسب دو مدال طلای ارزشمند در بازیهای آسیایی جاکارتا فدراسیون کبدی در دوره مدیریت جدید با پیش گرفتن سیاست رشد منطقی در تمامی بخش ها خبری خوش برای دانش آموزان سراسر کشور دارد و دانش آموزان در آینده نزدیک در مسابقات کبدی شرکت می کنند.

در این جلسه رئیس فدراسیون کبدی بر توسعه و پیاده کردن طرح استعدادیابی کبدی در مدارس تاکید داشت و از مسئولان فدراسیون ورزش دانش آموزی خواست تا رشته کبدی در تقویم ورزشی سالانه فدراسیون دانش آموزی گنجانده شود.

اورسجی در ادامه گفت: فدراسیون کبدی آماده برگزاری کلاس های داوری و مربیگری معلمین ورزش در سراسر کشور است، همچنین در بخش برگزاری مسابقات هم با اعزام کادر اجرایی و داوران بین المللی این رشته مسابقات دانش آموزی را در بالاترین سطح ممکن برگزار کند.

حسین بابویی رئیس فدراسیون آموزی هم از حضور رشته کبدی در تقویم ورزش دانش آموزی استقبال کرد و مقرر گردید پس مشخص شدن مسئولان انجمن کبدی دانش آموزی بلافاصله مسابقات کبدی دانش آموزی در دهه مبارک فجر برگزار شود.

در پایان مقرر گردید طی روزهای آینده فدراسیون کبدی و دانش آموزی به منظور آغاز همکاری رسمی فی ما بین تفاهمنامه همکاری امضاء کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد