سومین دوره لیگ ستارگان کبدی دنیا موسوم به پرو کبدی به میزبانی شهر حیدرآباد و تیم ویزاک این شهر آغاز شد که در این مرحله 8 تیم حاضر در پرو کبدی 4 روز با هم رقابت می پردازند. تیم ویزاک که معراج شیخ ملی پوش کشورمان را در اختیار دارد میزبان 7 تیم مومبای بمبئی، جیپور پینک، پونری پالتان، پاتنا، دابانگ دهلی، بنگال واریوز، بنگلور است که بصورت دوره ایی با هم به رقابت می پردازند.

تیم مومبای بمبئی قهرمان دوره قبل امسال سه بازیکن ایرانی به نام های فاضل اتراچالی، ابوالفضل مقصودلو و هادی تاجیک را به خدمت گرفته است.

جیپور پینک قهرمان اولین دوره پرو کبدی با تمدید قرارداد محمد مقصودلو ملی پوش کبدی ایران را در اختیار دارد.

تیم ویزاک حیدرآباد امسال قرار داد معراج شیخ را تمدید کرد تا ملی پوش کبدی ایران با پیراهن این تیم در پرو کبدی حاضر شود که در دومین دیدار تیم خود در این رقابت ها به عنوان بهترین مهاجم و بازیکن میدان انتخاب شد.

هادی اشترک بازیکن فصل گذشته تیم ویزاک حیدرآباد امسال به تیم پاتنا پیوست و در آخرین دیدار تیم جدید خود وارد میدان شد و در نهایت 29 بر 28 تیم جیپور پینک را شکست دادند.

سومین دوره پرو کبدی بصورت در هشت شهر کشور هندوستان برگزار می شود و مرحله نهایی این رقابتها با حضور 4 تیم برتر مسابقات طی روزهای 12 لغایت 15 اسفندماه برگزار می شود.

 

gallery-image-816011667

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد