دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و ‌جوانان روز چهارشنبه ۱۷ فروردین در فدراسیون کبدی حضور یافت و از نزدیک با رئیس، دبیر و کارمندان فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران نیز در این دیدار حضور داشت.

مقام عالی وزارت ورزش و جوانان ضمن تبریک به دکتر اورسجی بابت کسب عنوان نایب رئیس فدراسیون جهانی و سرپرست کنفدراسیون کبدی آسیا بر حمایت همه جانبه وزارت ورزش در برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون کبدی آسیا در کشورمان تاکید نمود و کسب کرسی بین المللی ریاست فدراسیون کبدی آسیا را بسیار مهم و سازنده خواند.

همچنین دکتر اورسجی ضمن اعلام برگزاری هشت مرحله اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی کبدی بانوان و آقایان و برنامه ریزی جهت برگزاری ده اردوی دیگر، از آمادگی کامل کبدی‌کاران جهت اعزام به بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ هانگ‌ژو خبر داد. دکتر سجادی همچنین از اختصاص سالن ویژه کبدی جهت بهره‌مندی ورزشکاران این رشته مدال آور طی روزهای آتی خبر داد.

در پایان اورسجی ضمن تشکر از حضور ارزشمند وزیر ورزش و جوانان در آغاز سال جدید در فدراسیون کبدی، این حضور را نشان از آن دانست که دکتر سجادی از بطن جامعه ورزش کشور هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد