دکتر عباس اورسجی و دکتر عباس فرهمند مهر رئیس و دبیر فدراسیون کبدی عصر امروز با اعضاء کادر فنی دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، سرمربی تیم ملی، مدیر فنی و مربی بدنساز تیم ملی کبدی آقایان قبل از آغاز دومین اردوی تیم ملی در تهران دیداری با رئیس و دبیر فدراسیون کبدی برگزار کردند.

در این جلسه اسداله کبیر، غلامرضا مازندرانی و وجیه اله شهری در رابطه با برنامه های آماده سازی و نحوه اجرای این برنامه ها مطالبی را به رئیس و دبیر فدراسیون گزارش دادند.

دکتر اورسجی ضمن تایید برنامه های کادر فنی از حمایت فدراسیون نسبت به عملکرد کادر فنی خبر داد و گفت: پس از پایان اردوی اول در سنگاچین بندر انزلی بررسی های لازم را با کمیته فنی فدراسیون انجام دادیم و خوشبختانه شرایط خوبی در اردوی تیم ملی حاکم است.

وی در ادامه گفت: فدراسیون کبدی با تمام توان خود در مسیر حمایت از تیم های ملی آقایان و بانوان گام بر می دارد تا بتوانیم در بازیهای آسیایی جاکارتا نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم.

اسداله کبیر مدیرفنی تیم ملی هم در خصوص امکانات و خواسته های بازیکنان گفت: تمامی نیازها و امکانات لازم را به مدیران فدراسیون اعلام کردیم و خوشبختانه بیشتر این درخواست ها در اردوی اول در اختیار کادر فنی قرار گرفت و امیدوارم با کمک فدراسیون محیط آرامی برای ملی پوشان تا زمان اعزام فراهم گردد تا بتوانند به شکل کامل در خدمت کادر فنی باشند.

دکتر فرهمند مهر دبیر فدراسیون هم در این جلسه گفت: به دقت برنامه های کادر فنی را با کمک کمیته فنی نظارت می کنیم و پس از پایان هر اردو نقاط ضعف و قوت اردوی برگزار شده را مورد بررسی قرار می دهیم تا در مسیر حرکت به سوی جاکارتا بتوانیم با تمام توان حرکت کنیم.

غلامرضا مازندرانی سرمربی تیم ملی هم در جلسه عصر امروز گفت: بیش از 10 اردوی آماده سازی تدارک دیده ایم که این اردوها در استان های مختلف کشور برنامه ریزی شده است و چند اردوی برون مرزی هم برای تیم ملی در نظر گرفتیم که امیدوارم ین اردوها هم طبق زمان بندی مشخصی که به فدراسیون اعلام کرده ایم انجام شود تا برنامه های آماده سازی تیم ملی به درستی اجرا شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد