حجت الاسلام ربانی معاون اداره کل فرهنگی و تربیتی و سلطان پور رئیس تربیت بدنی سازمان زندان های کشور با حضور در فدراسیون کبدی از تلاش های محمدرضا مقصودلو بابت راه اندازی کبدی در زندان های کشور با اهداء یک جلد قرآن مجید و لوح یادبود تقدیر و تشکر کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون، رشته زیبای کبدی با تلاش های رئیس فدراسیون کبدی و کارکنان و مربیان سراسر کشور در زندان ها راه اندازی شد و چندی پیش با همکاری دو جانبه فدراسیون کبدی و تربیت بدنی سازمان زندان ها زنگ ورزش کبدی بصورت همزمان در تمامی زندان های مراکز استانی به صدا درآمد.

استقبال پرشور زندانیان سراسر کشور از رشته کبدی منجر به رشد و توسعه این رشته در بین این افراد گردید که با حمایت های مسئولان بلند پایه سازمان زندان ها مسابقات این رشته در برخی زندان های کشور برگزار گردید.

حجت السلام والمسلمین ربانی معاون اداره کل فرهنگی تربیتی و سلطان پور رئیس تربیت بدنی سازمان زندان های کشور ظهر امروز با حضور در محل فدراسیون از زحمات محمدرضا مقصودلو و مربیان سراسر کشور بابت راه اندازی رشته کبدی با اهداء یک جلد قرآن مجید و لوح یادبود تقدیر و تشکر کردند.

در سوی مقابل هم رئیس فدراسیون کبدی به نمایندگی از جامعه ورزش کبدی با اهدای هدایاء به مسئولان ارشد سازمان زندان ها که با حمایت های خود ورزش کبدی را وارد زندان های کشور شد تقدیر و تشکر کرد.

در پایان مقرر گردید با توجه به استقبال چشمگیر زندانیان سراسر کشور همکاری این دو ارگان به منظور توسعه و تعمیم این رشته با سرعت بیشتری فعالیت خود را دنبال کند.

 

20160217_104522

 

20160217_104549

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد