جشنواره همگانی کردن کبدی در منطقه پنج کشور به میزبانی شهرستان زهک سیستان وبلوچستان روز جمعه 2 بهمن ماه با حضور رئیس فدراسیون کبدی برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، منطقه پنج کبدی کشور با هدف توسعه و تعمیم رشته کبدی در بین نوجوانان، علاقمندان و خانواده ها جشنواره همگانی کبدی را با حضور استان های سیستان وبلوچستان، خراسان جنوبی، کرمان، یزد و هرمزگان روز جمعه 2 بهمن ماه در شهرستان زهک سیستان وبلوچستان برگزار می شود.

محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی به شهر زهک سفر می کنند تا از نزدیک جشنواره همگانی کبدی و عملکرد نوجوانان و آینده سازان این رشته را زیر نظر بگیرد.

جشنواره های همگانی کردن کبدی در مناطق شش گانه طبق تفاهم نامه فدراسیون کبدی با معاونت همگانی وزارت ورزش و جوانان در سال 94 برگزار شد و فدراسیون کبدی در تمامی مناطق شش گانه در هر دو بخش آقایان و بانوان این جشنواره ها را برگزار کرد و بنا بر اعلام وزارت ورزش و جوانان فدراسیون کبدی جزو 4 فدراسیون برتر کشور در عرصه همگانی قرار دارد.

جشنواره همگانی کبدی منطقه پنج کشور به میزبانی شهرستان زهک سیستان وبلوچستان روز جمعه 2 بهمن ماه از ساعت 9 صبح الی 14 برگزار می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد