دکتر اورسجی به منظور بازدید از امکانات ورزشی و توانمندی های دو شهر اهواز و ماهشهر جهت میزبانی مسابقات کبدی جوانان جهان به استان خوزستان سفر کرد.

به گزارش روابط عمومی، میزبانی اولین دوره رقابت های کبدی جوانان جهان یکی مهم ترین برنامه های فدراسیون کبدی در سال 98 محسوب می شود و دکتر اورسجی پس بازدید از امکانات چابهار صبح امروز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه به خوزستان سفر کرد تا از امکانات دومین استان متقاضی میزبانی قهرمانی جوانان جهان دیدن کند.

رئیس فدراسیون کبدی با ابراز رضایت از امکانات موجود در شهرستان‌های اهواز و ماهشهر، گفت: می‌توان روی خوزستان برای میزبانی از مسابقات کبدی جوانان جهان حساب کرد. هر دو شهرستان از امکانات خوبی برخوردار بودند و مشکل خاصی در این استان نسبت به دیگر کاندیداهای نهایی جهت اخذ این میزبانی ندیدم.

وی بیان کرد: خوشبختانه می‌توان روی خوزستان برای میزبانی از رقابت‌های کبدی جوانان جهان حساب کرد، البته باید در فرصتی دیگر با مسؤولان استان به ویژه استاندار خوزستان هم جلسه داشته باشیم و برنامه‌ها را بررسی کنیم تا میزان همکاری طرفین مشخص شود. به هر حال مسابقات قهرمانی جهان است و نمی‌توان به سادگی از آن گذشت و تمامی نیروهای خوزستان باید پای کار باشند.

رئیس فدراسیون کبدی خاطرنشان کرد: به هر حال اگر در جلسه با مسئولان استان خوزستان به نتیجه برسیم، مشتاق هستیم که رقابت‌های جوانان جهان در آبان‌ماه به میزبانی خوزستان برگزار شود. بر اساس آن‌چه از امکانات خوزستان دیدم، این استان از شانس اخذ میزبانی برخوردار است.

لازم بذکر است نخستین دوره مسابقات کبدی قهرمانی جوانان جهان به میزبانی کشورمان در آبان ماه امسال برگزار می شود.

 

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد