‍ ‍ به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی؛ مجمع_عمومی ساليانه فدراسیون کبدی امروز سه شنبه ۱۴۰۳/۷/۲۴ با حضور دکتر اسبقیان معاون ورزش قهرمانی وزير ورزش و جوانان، دکتر مناف هاشمی ، دبیرکل کمیته ملی المپیک ، دکتر مهین فرهادی زاد، نائب رئیس کمیته ملی المپیک ، دکتر نامنی مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی، دکتر اورسجی رئیس فدراسيون، روساى هيات‌هاى استانى و ساير اعضا در محل آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در ابتداى جلسه علی رشیدی، دبير فدراسيون ضمن خير مقدم و خوش آمدگويى به اعضاى حاضر دستور جلسه مجمع را قرائت نمود و سپس کلیپی از مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در انزلی و اهم عملکرد فدراسیون در سال ۱۴۰۲ برای حاضرین در سالن پخش شد.

در ادامه دكتر اورسجى رئيس فدراسيون كبدى ضمن خير مقدم و تشكر از اعضاى حاضر، از اهداف عملياتى فدراسيون در دوره جدید مواردى را برشمرد و به محقق شدن بسيارى از آنها اشاره نمود كه از جمله ميتوان به

 

✅ برگزاری اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در منطقه آزاد انزلی

✅ کسب ۲ مدال نقره و یک برنز در بازی های آسیایی هانگژوی چین و مسابقات قهرمانی آسیا در بوسان کره جنوبی

✅ برگزارى منظم ليگ برتر آقایان و بانوان و سایر مسابقات در سطوح مختلف ملی و بین المللی

✅ میزبانی موفق ایران در دوره بین المللی داوری کبدی

✅ برگزاری منظم اردوهای آماده سازی تیم های ملی جهت اعزام به بازی‌های آسیایی هانگژوی چین ، قهرمانی آسیا در کره جنوبی و کبدی ساحلی قهرمانی جهان در ایران

✅ حضور ۲۲ نفر از ملی پوشان ایران به عنوان لژيونر در ليگ ستارگان جهان (پروکبدی) اشاره نمود.

در ادامه دكتر اورسجى از همكارى وزارت ورزش و جوانان و كميته ملى المپيك در افزايش بودجه فدراسيون در سال‌هاى اخير تشكر و قدردانى نمود و توفيقات بدست آمده فدراسيون را بدون همراهى وزارت ورزش و كميته ملى المپيك ناممكن دانست. ايشان همچنين از ارسال مقادير زيادى البسه وزشى و تاتامى به كليه استان‌هاى كشور خبر داد.

سپس نماينده حسابرس مستقل، خزانه دار و همچنين بازرس فدراسيون گزارشات مربوطه را قرائت نمودند و در پایان با راى اعضا، كليه موارد به تاييد كامل اعضاى مجمع رسيد.

در ادامه آقای اسبقیان ، معاون ورزش قهرمانى وزارت ورزش و جوانان ضمن تشكر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسيون كبدى ، از رئیس فدراسیون از بابت میزبانی بسیار خوب ایران از ۹ کشور جهان در اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان تشکر و قدردانی کرد. ايشان همچنین از فدراسیون کبدی به عنوان یکی از موفق ترین فدراسيون‌ها به لحاظ برنامه ريزى و تحقق اهداف و برنامه‌ها نام برد.

سپس انتخابات نایب رئیس بانوان برگزار شد و سرکار خانم خادم با کسب ۳۵ رای از ۴۵ رای ماخوذه به عنوان نایب رئیس بانوان فدراسیون کبدی، از اعضای مجمع رای اعتماد گرفت.  در ادامه دکتر مناف هاشمی ، دبیر کل کمیته ملی المپیک و نائب رئیس فدراسیون جهانی کبدی ضمن قدردانی از برگزاری اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی جهان در انزلی ، عملکرد فدراسیون را خوب توصیف کرد و گفت؛  کمیته ملی المپیک برای کسب مدال طلا و قهرمانی این رشته در مسابقات بین المللی پیش رو حمایت کامل خواهد کرد.در پايان تعدادى از روساى هيات‌هاى استانى و اعضاى حاضر به ارائه نقطه نظرات و پيشنهادات خود پرداختند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد