تیم ملی کبدی استاندارد مردان ایران به منظور برگزاری چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی کبدی پاکستان اردوی آمادگی خود را از روز سه شنبه 29 دی ماه در تهران برپا می کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، در راستای همکاری های دو جانبه فدراسیون کبدی ایران و پاکستان در زمینه های مختلف و پس از سفر تیم ملی کبدی بانوان پاکستان به مشهد مقدس و برپایی اردوی مشترک با ملی پوشان کبدی کار جوان دختر ایران این بار نوبت به ایران رسید که با اعزام تیم ملی کبدی مردان به کشور پاکستان زمینه های همکاری خود را با این کشور صاحب سبک در کبدی دنیا را گسترش دهد.

ملی پوشان کبدی ایران قبل از سفر به کشور پاکستان اردوی آماده سازی قبل اعزام خود را از روز سه شنبه 29 دی ماه لغایت 4 بهمن ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران زیر نظر کیانوش نادریان و فرهادکمال غریبی برگزار می کنند.

تیم ملی کبدی استاندارد مردان ایران روز یکشنبه 4 بهمن ماه از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد اسلام آباد پاکستان ترک می کند و در مدت یک هفته حضورش در پاکستان چند دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور برگزار می کند.

اسامی بازیکنان و کادر فنی دعوت شده به اردو جهت اعزام به کشور پاکستان بدین شرح است:

فرهاد رحیمی، محمدرضا محمدی، ناصر رومیانی، امیر حجازی، امیر حسین محمد ملکی، مرتضی تلمادره، محمد اسمعیل نبی بخش، غلامعباس کروکی، ابوذر مهاجر، سید جواد موسوی نسب،ابراهیم حکیم شرف و هادی کیانی

کادر فنی:

سرمربی کیانوش نادریان

مربی فرهاد کمال غریبی

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد