سعید اکرمیه عضو تیم کبدی جوانان گفت: با وجود حضور تیم‌های قدرتمند در مسابقه‌های قهرمانی جوانان جهان در کیش، امیدوارم که قهرمانی این رقابت‌ها از آن ایران باشد.

 

اکرمیه اظهار داشت: پیش از این کشتی کار می‌کردم و پنج سال است که در کبدی فعالیت می‌کنم و به مدت یک‌سال عضو تیم ملی هستم. اکنون تنها به هدف قهرمانی همچون ملی‌پوشان بزرگسال می‌اندیشیم و می‌توانیم در مسابقات قهرمانان جوانان جهان به این مقام دست یابیم.

وی یادآور شد: همه کشورهایی که در این مسابقات شرکت می‌کنند، قدرتمند هستند و برای قهرمانی پا به میدان می‌گذارند اما کشورهایی مثل سریلانکا، هند و پاکستان که در این رشته صاحب سبک هستند، حضور قدرتمندی خواهند داشت.

اکرمیه همچنین در خصوص اینکه آیا رییس فدراسیون به قول خود برای بها دادن به جوانان این رشته عمل کرده است، گفت: «عباس اورسجی» تاکنون به قول خود در قبال جوانان عمل کرده و به ما میدان داده است تا بتوانیم پیشرفت کنیم و به خواسته‌های خود جامه عمل بپوشانیم.

کبدی‌کار تیم جوانان ادامه داد: هر بازیکنی در تیم جوانان دوست دارد تا لژیونر شود و در لیگ هند بازی کند. باید سختی‌ها را به جان بخریم و تمام هم و غم خود را برای لژیونر شدن بگذاریم.

وی در خصوص وضعیت لیگ کبدی ایران، عنوان کرد: لیگ‌ کبدی در ایران به همان اندازه که در هند با هیجان بسیاری برگزار می‌شود، از شور و حرارت فروانی برخوردار است.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد