بخشنامه مسابقات کبدی قهرمانی کشور نوجوانان دختر و پسر به استان ها و مناطق ششگانه ابلاغ شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مرحله مقدماتی مسابقات کبدی نوجوانان دختر و پسر کشور در مناطق ششگانه تا پایان تیر ماه برگزار می شود.

مرحله نهایی مسابقات در هر دو بخش دختران و پسران نیمه اول مرداد برگزار می شود.

 

               بخشنامه مسابقات کبدی قهرمانی کشور نوجوانان (پسران و دختران )- 1396

 

  • مسابقات براساس قوانین بین المللی کبدی سالنی 7 نفره برگزار می گردد.
  • مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان سالجاری با حضور یک تیم از هر استان در مناطق ششگانه برگزارو با توجه به قانون مسابقات قهرمانی کشور،استانهای شرکت کننده به هیچ عنوان در مرحله مقدماتی حق استفاده از بازیکنان دیگر استانها را نخواهند داشت و در صورت مشاهده و محرز شدن تخطی از سوی استانهای شرکت کننده،تیم خاطی از دور مسابقات حذف خواهد شد.( دو تیم صعود کرده از هر منطقه به مرحله نهایی میتوانند 2 بازیکن از تیمهای حذف شده  یا تیمهایی که در مرحله مقدماتی شرکت نکرده اند از همان منطقه، با رضایت هیات استان مربوطه جذب نماید).

تبصره:از هر منطقه 2تیم برتر مستقیما”به مرحله نهایی صعود کرده و 2تیم با بهترین عملکرد از بین تیمهای سوم مناطق ششگانه با نظر کمیته برگزاری مسابقات، به جمع 12تیم اضافه خواهند شد و مرحله نهایی با 14 تیم برگزار میگردد.

  • هر تیم میتواند اسامی 14بازیکن را طبق لیست ارسالی به فدراسیون اعلام نموده لذا در زمان اعزام تیم به محل برگزاری مسابقات،نفرات هر تیم شامل 10 بازیکن ، 1 مربی،1کمک مربی و یک سرپرست ویک راننده یاتدارکات جمعاً 14 نفر می باشد.(در هر بازی میتواند از 7 بازیکن استفاده نماید)
  • وزن بازیکنان پسران 60 کیلوگرم بوده که با احتساب2کیلوارفاق وزن62کیلوگرم و دختران 55 کیلوگرم بوده که با احتساب 2 کیلو ارفاق وزن 57 کیلوگرم میباشد. وزن کشی یک روز قبل از مسابقات در ساعت و مکان معین انجام می شود.
  • متولدین 1381/01/01 به بعد حق شرکت در مسابقات را دارند.
  • تاریخ و مکان برگزاری مسابقات مرحله مقدماتی با نظر ریئس منطقه و زیر نظر کمیته مسابقات فدراسیون مشخص و به اطلاع استانها خواهد رسید.(مسابقات مرحله نهایی درمردادماه سالجاری در یکی از استانهای میزبان برگزارمیگردد).
  • در طول برگزاری مسابقات اسکان و تغذیه به عهده میزبان میباشد.
  • برنامه بازیها براساس تعداد تیم های شرکت کننده در جلسه هماهنگی سرپرستان ارائه خواهدشدوتیمهای حذف شده در هر مرحله از مسابقات میبایستی محل مسابقات را ترک نمایندومیزبان هیچگونه تعهدی نسبت به تغذیه و اسکان این تیمها نخواهد داشت.
  • همراه داشتن اصل کارت بیمه ورزشی و آیدی کارت صادرشده درزمان وزن کشی مسابقات الزامیست.
  • ارسال اصل کارت بیمه حوادث ورزشی کد45 سال96و شناسنامه عکسدار (بازیکن-پدر یا مادر) به همراه یک نسخه تصویر مدارک، گواهی اشتغال به تحصیل عکسدار یا دفترچه بیمه خدمات درمانی یا تأمین اجتماعی جهت محصلین ،،تصویرکارت مربیگری برای مربیان(حداقل درجه 3)و2قطعه عکس 4*3گرفته شده در سال جاری به فدراسیون جهت صدور آی دی کارت الزامی است.
  • باتوجه به آیین نامه برگزاری مسابقات(درارتباط با بازیکنان زیر20سال) و حفظ سلامت بازیکنان شرکت کننده ،کلیه ورزشکاران میبایست رضایتنامه کتبی والدین جهت شرکت در مسابقات رابه کمیته مسابقات به همراه دیگرمدارک تحویل نمایند.
  • داشتن معرفینامه از اداره کل و یا هیئت کبدی استان در زمان اعزام تیمها به مسابقات الزامیست.
  • استانهامیبایست اسامی نفرات نهایی شرکت کننده را در فرمهای معینی که توسط کمیته مسابقات به هیاتهای استانی ارسال میگردد،تکمیل و ممهور به مهر هیئت و اداره کل ورزش و جوانان واداره کل ثبت و احوال آن استان حداکثر تا تاریخ 1396/04/20 به کمیته مسابقات فدراسیون ارسال نماید.
  • همراه داشتن دو دست لباس با دو رنگ متفاوت تیره و روشن از شماره 1 الی 10 الزامی است.

 

         کمیته مسابقات فدراسیون کبدی

 

IMG_0770

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد