مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان کردستان به ریاست دکتر اورسجی و انتخاب مجدد رفیق رضاقلی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان کردستان صبح امروز دوشنبه 13 اسفند ماه با حضور دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی در اداره کل ورزش و جوانان کردستان برگزار شد.

مجمع انتخاباتی ریاست هیئت کبدی کردستان با حضور دکتر اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، معاون مدیرکل ورزش و جوانان کردستان، نماینده ورزشکاران، باشگاه ها، مربیان، داوران، شهرستانها و دیگر اعضا در سالن جلسات اداره کل برگزار شد و در پایان رفیق رضاقلی در رقابت با سیامک رضا قلی با کسب 9 رای از مجموع 14 رای ماخوذه برای 4 سال دیگر به عنوان رئیس هیات کبدی کردستان باقی ماند.
رفیق رضاقلی پس از انتخاب مجدد گفت: تمامی توان خود را در کنار همراهی جامعه کبدی برای پیشرفت این رشته ورزشی در استان کردستان به کار می گیرم و سعی بر آن است که در سال های آتی با برنامه ای متفاوت و راهبردی فعالیت هیات کبدی کردستان را پیگیری بکنیم .
وی در پایان گفت: تعامل با تمامی اعضای هیات، قهرمانان و آموزش و پرورش را سرلوحه کار خود قرار داده و ارتباط بیشتر با فدراسیون کبدی کشور در بحث آموزش و برگزاری دوره های مربیگری از جمله برنامه های قابل اهمیت این هیات است.
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد