مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان قزوین صبح امروز با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان قزوین و انتخاب روح ا… آغاسی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، در مجمع انتخاباتی رئیس هیات کبدی استان قزوین صبح امروز شنبه 10 مهرماه با حضور محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی، محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان، علایی مقدم معاون ورزشی و اعضاء مجمع در سالن جلسات اداره کل برگزار شد.

در مجمع انتخاباتی استان قزوین روح اله آغاسی در دور دوم با کسب 9 رای از مجموع 15 رای به عنوان رئیس هیات کبدی استان قزوین انتخاب شد.
رئیس فدراسیون کبدی پس از برگزاری انتخابات توسعه و تعمیم ورزش را از اهداف وزارت ورزش و جوانان دانست و اظهار داشت: اعضای وزارت ورزش و جوانان همگی در راستای تحقق اهداف این وزارتخانه تلاش وافری دارند.
وی با اشاره به اینکه رشته کبدی هم در بخش بانوان و هم در بخش آقایان در 2 دوره بازیهای آسیایی موفق به کسب مدال برنز و نقره شد این موفقیت را مدیون تلاش هیات های ورزشی استانی دانست.
مقصودلو در ادامه گفت: رشته کبدی از سال ۷۵ تاکنون در کشور راه اندازی شد و طی این ۱۹ سال توانسته است جایگاه خود را در ورزش کشور به خوبی پیدا کند. خوشبختانه رشته کبدی در حال حاضر با تلاش دسته جمعی جایگاه دوم تا سومی جهان و آسیا را در اختیار دارد.
وی همچنین با اشاره به اینکه کبدی یک رشته تیمی بوده که ثابت کرده است می تواند یکی از رشته های ثابت قدم در بازیهای آسیایی باشد، اشاره کرد: همان طور که در مسابقات ساحلی کبدی موفق شدیم مدال طلای آسیا را به دست بیاوریم در بازی های آسیایی جاکارتا هم باید در بخش استاندارد موفقیت‌های خوبی به دست آوریم و امیدواریم مدال طلای ساحلی را در جاکارتا تجربه کنیم.
مقصودلو به عنوان رئیس مجمع انتخاباتی استان قزوین در پایان به همکاری فدراسیون کبدی با نهادهایی از جمله آموزش و پرورش و دانشگاه ها اشاره کرد و گفت: در این راستا با توجه به تفاهم نامه همکاری که وزارت ورزش و جوانان با سازمان آموزش و پرورش منعقد نموده است، بالطبع فدراسیون های ورزشی از جمله کبدی هم با برنامه ریزی های انجام شده در راستای اهداف والای وزارت ورزش و جوانان گام های اساسی برداشته است.
محمد مشهدی آقایی مدیرکل ورزش و جوانان استان،ضمن تبریک موفقیت های کسب شده توسط تیم های کبدی ایران در میادین مهم جهانی و بین المللی،توجه به استانها و برنامه ریزی در جهت تقویت آنها را گامی مهم و اساسی در توسعه بیش از پیش کبدی عنوان کرد و از استان قزوین بعنوان استانی مهم و تاثیرگذار در توسعه ورزش همگانی و قهرمانی در ایران نام برد و افزود:امروزه،استان قزوین با توسعه بیش از پیش ورزش همگانی و قهرمانی،نقش مهمی در ورزش ایران اسلامی ایفا می کند و کبدی هم بعنوان یکی از استانهای مستعد، می تواند با برنامه ریزی و حمایت به موفقیت های ارزشمندی دست یابد.

resized_img_0459jpg

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد