مجمع انتخاباتی هیات کبدی کرمان با انتخاب مرتضی اخضمی به عنوان رئیس هیات صبح امروز شنبه 11 آذر ماه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان کرمان با حضور محمدرضا مقصودلو رییس فدراسیون کبدی برگزار شد و مرتضی اخضمی با کسب 17 رای برای مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیات کبدی استان انتخاب شد.
پروین پرنده افشار دیگر کاندیدای هیات کبدی استان کرمان بود که با مرتضی اخضمی به رقابت پرداخت.
مقصودلو پس از برگزاری انتخابات از وضعیت گذشته ی رشته ی کبدی در کشور تاکنون گفت: خوشبختانه با ارزیابی هایی که وزارت ورزش انجام داد، امروز رشته ی کبدی بعد از فوتبال و والیبال جزو سومین رشته ی تیمی کشور است.
رییس فدراسیون کبدی کشور یادآور شد: در ارزیابی سال 95 در بخش بانوان نیز پنجم و در مجموع آیتم هایی که ارزیابی کردند، هفتم بودیم و در نهایت جزو 10 فدراسیون برتر شدیم.
مقصودلو گفت: چیزی که سبب موفقیت کار شده است، همین صادق بودن و عملکرد خوب بوده که اکنون این یک افتخار برای این رشته ی ورزشی است و آن را مدیون همکارانمان در هیئت ها، مدیران کل ورزش استان ها، فدراسیون و همیاری، مشارکت و حمایت وزارت ورزش و جوانان از این رشته ی ورزشی می دانیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش به انتخاب مرتضی اخضمی برای 4 سال دیگر به عنوان رییس هیئت کبدی استان اشاره و ضمن تبریک به وی، ابراز امیدواری کرد: با همیاری و همکاری همه ی اعضای مجمع، کارکنان هیئت و مدیران استان در بخش دولتی و خصوصی بتوانیم یک هیئت خوب و قوی داشته باشیم.
مقصودلو، تشخیص، ترتیب، تنظیف، تثبت و تکلیف را 5 عامل اساسی برای کسب موفقیت عنوان و توصیه کرد: برای داشتن یک هیئت قوی ابتدا باید تشخیص داده شود که چه کسانی برای کار هیئت مناسبند، سپس ترتیب بندی و در نهایت پس از مرحله ی تنظیف، کار را تثبت و ادای تکلیف شود.
وی از اهدای یک تخته تاتامی از سوی فدراسیون طی دو هفته ی آینده به هیئت کبدی استان خبر داد و گفت: متأسفانه بچه های کبدی در کرمان جایی برای تمرین ندارند، لذا مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان قول مساعد دادند تا جایی در اختیار ما بگذارند تا خانه کبدی را در کرمان ایجاد کنیم و بدین ترتیب مشکل جای ورزشکاران کبدی کار حل شود.
رییس فدراسیون کبدی خطاب به اعضای مجمع و هیئت کبدی استان افزود: باید تمام توانمان را بکار گیریم تا خدماتی برای جوانان و نوجوانان این مملکت ارائه دهیم و حداقل هایی برای این رشته ی ورزشی مهیا کنیم.
مقصودلو در پایان ابراز امیدواری کرد: ساختار هیئت کبدی استان کرمان به سمتی برود که در نهایت شاهد حضور ورزشکاران این خطه در میادین بین المللی باشیم.
photo_2017-12-02_15-16-54
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد