دکتر حسن قره خانی رئیس هیات کبدی استان زنجان روز گذشته در مجمع انتخاباتی با رای اکثریت اعضای این مجمع در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان زنجان  با حضور دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی، مدیرکل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان و اعضای مجمع در سالن جلسات مجموعه ورزشی انقلاب زنجان برگزار شد، حسن قره‌خانی با کسب ۱۳ رای از ۱۵ رای ماخوذه به مدت چهار سال دیگر سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را بر عهده گرفت.
قره خانی، تنها نامزد برای تصدی این سمت بود که توانست با ارایه برنامه‌ها و ایده‌های خود، نظر مجدد اعضای مجمع را به خود جلب کند و از میان ۱۵ عضو حاضر در مجمع، ۲ نفر رای سفید دادند و ۲ عضو دیگر (نماینده آموزش و پرورش و رییس هیات شهرستان ابهر) نیز غایب بودند.
وی که از سال ۹۵ سکان هدایت این رشته ورزشی زنجان را عهده دار شده است گفت: در چهار سال آتی به منظور رشد، شکوفایی و پویایی این رشته ورزشی زنجان و همچنین در زمینه استعدادیابی و استعدادپروری، همگانی کردن این رشته ورزشی، تلاش بیشتری کرده و از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها بهره خواهم گرفت.

قره خانی، توجه به هیات های شهرستانی را از اولویت های کاری هیات کبدی استان زنجان ذکر کرد و افزود: برای قرار گرفتن تیم کبدی استان زنجان در بین ۲۰ استان برتر این رشته ورزشی، تلاش وافری و جدی خواهم داشت و این پتانسیل و ظرفیت در کبدی زنجان وجود دارد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد