مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان خراسان رضوی به ریاست محمدرضا مقصودلو رئیس فدراسیون کبدی ظهر امروز یکشنبه 2 اسفند ماه در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع انتخاباتی هیات کبدی استان خراسان رضوی ظهر امروز یکشنبه 2 اسفند ماه به ریاست محمدرضا مقصودلو، حضور مدیرکل اداره ورزش ورزش و جوانان و اعضاء مجمع برگزار شد.

محمدرضا سعیدی، مصطفی دهباشی، غلامرضا قنبری و حسن احمدیان 4 کاندیدای تصدی ریاست هیات کبدی استان خراسان رضوی بودند که حسن احمدیان به نفع محمدرضا سعیدی اعلام انصراف کرد و غلامرضا قنبری هم با عدم حضور در مجمع امروز انصراف خود را اعلام کرد.

مصطفی دهباشی و محمدرضا سعیدی دو کاندیدای باقیمانده مجمع، برنامه های 4 ساله خود را به اطلاع اعضاء مجمع  رساندند، پس از آن رای گیری مابین این دو نفر انجام شد و در نهایت محمدرضا سعیدی سرپرست هیات کبدی استان خراسان رضوی با کسب 12 رای در برابر 3 رای مصطفی دهباشی برای مدت 4 سال به عنوان رئیس هیات کبدی استان خراسان رضوی انتخاب شد.

محمدرضا سعیدی پس از کسب رای از مجمع اظهار کرد: در مدت 179 روز که به عنوان سرپرست هیات کبدی خراسان رضوی فعالیت کرده‌ام همواره برای تحقق هدف تشکیل خانواده بزرگ کبدی خراسان رضوی تلاش کرده‌ام که در این مسیر با حمایت فدراسیون کبدی و اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی شاهد کسب توفیقاتی در کشور بوده‌ایم.
وی در پایان با تاکید بر فعالسازی شهرستان‌ها خاطرنشان کرد: دعوت به اردو‌های تیم ملی جوانان و نوجوانان، برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی، پشتوانه سازی برای تیم‌های بزرگسالان ، فعالسازی شهرستان ها و برگزاری مسابقات مختلف از جمله فعالیت‌های ما بوده است که رد دوره جدید هم دنبال خواهد شد.
1427166e232ba0018ac1a593e166ed8b

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد