اولین المپیاد استعدادهای برتر کبدی پسران زیر 15 سال کشور با حضور 25 استان در شهر قم برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، اولین المپیاد استعدادهای برتر کبدی پسران کشور طی روزهای 1 لغایت 5 آذر ماه با حضور 25 استان در سالن نخلستان شهر قم برگزار شد.

مراسم افتتاحیه المپیاد ظهر روز جمعه اول آذر ماه با حضور استاندار قم و سایر مسئولان کشوری و استانی و تیم های شرکت کننده برگزار شد.

در این دوره از رقابت ها 25 استان حاضر در مسابقات مرحله مقدماتی را در 8 گروه برگزار کردند و پس از دو روز مسابقه 16 تیم برتر به یک هشتم نهایی راه یافتند.

4تیم آذربایجان غربی، اصفهان، سیستان وبلوچستان و قزوین با شکست حریفان در مراحل حذفی به جمع 4 تیم برتر مسابقات راه یافتند.

مسابقات نیمه نهایی المپیاد کبدی عصر روز یکشنبه 4 آذر ماه برگزار شد که در نخستین دیدار تیم سیستان وبلوچستان موفق شد با نتیجه 69 بر 44 اصفهان را شکست دهد و به فینال مسابقات راه پیدا کند.

در دومین دیدار نیمه نهایی دو تیم قزوین و آذربایجان غربی به مصاف هم رفتند و در پایان آذربایجان غربی توانست در یک بازی نزدیک و جذاب با حساب 40 بر 31 از سد قزوین عبور کند تا حریف سیستان وبلوچستان در دیدار فینال شود.

دیدار فینال صبح روز دوشنبه 5 آذر ماه در حضور دکتر اورسجی بین تیم های آذربایجان غربی و سیستان بلوچستان برگزار شد. این دیدار در حالی که بصورت زنده از شبکه ورزش سیما پخش می شد با بازی جذاب از سوی دو تیم دنبال شد. آذربایجان غربی که بدون بازیکن ذخیره در این رقابت ها حاضر شده بود در نیمه دوم توانست با استفاده از موقعیت های بدست آمده با حساب 49 بر 35 سیستان و بلوچستان را شکست داد تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم های قزوین و اصفهان بطور مشترک سوم شدند.

مراسم اختتامیه که بصورت زنده از شبکه ورزش پخش می شد با حضور رئیس فدراسیون کبدی برگزار شد و تیم های برتر جوایز نقدی، مدال و احکام خود را از مسئولان حاضر در سالن دریافت کردند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد