چهاردهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی با قهرمانی اصفهان در سنندج به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، چهاردهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر قهرمانی کشور با حضور 22 تیم طی روزهای 8 لغایت 11 اردیبهشت ماه در شهر سنندج برگزار شد.

پذیرش و وزن کشی تیم ها عصر روز شنبه 8 اردیبهشت ماه برگزار شد و پس از آن مراسم قرعه کشی مسابقات با حضور نمایندگان 22 تیم برگزار شد و تیم ها حریفان خود را در مرحله مقدماتی شناختند.

مرحله مقدماتی در گروه های ششگانه برگزار شد و در نهایت 6 تیم اول گروه ها به همراه 2 تیمی که به عنوان بهترین تیم دوم گروه بودند به جمع 8 تیم پایانی مسابقات دست یافتند.

اصفهان، گلستان، سیستان وبلوچستان و همدان 4 تیمی بودند که با غلبه بر حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی مدال و حضورشان در نیمه نهایی قطعی شد. نیمه نهایی مسابقات کبدی جوانان پسر که در سالن آزادی سنندج برگزار میشد با پیروزی تیم های گلستان و اصفهان مقابل رقبای سختکوش شان همراه بود.

گلستان با نتیجه 39 بر 25 همدان را شکست داد تا به فینال برسد. اصفهان هم با نتیجه 33 بر 27 از سد سیستان وبلوچستان عبور کرد تا حریف گلستان در دیدار پایانی باشد.

دیدار فینال عصر روز سه شنبه 11 اردیبهشت ماه بین گلستان و اصفهان برگزار شد و در نهایت شاگردان رضا کمالی مقدم در رقابت حساس و نفسگیر موفق شدند گلستان قهرمان دوره گذشته را با نتیجه 42 بر 39 شکست دهند و جام قهرمانی را بالای سر ببرند.

تیم های سیستان وبلوچستان و همدان هم به مدال برنز دست یافتند و جام اخلاق هم به کردستان تعلق گرفت.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد