نخستین جلسه کمیته فنی بانوان در خصوص اردوهای آماده سازی بازیهای جاکارتا با حضور رئیس و سرمربی تیم ملی کبدی بانوان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، نخستین جلسه کمیته فنی بانوان با هدف بررسی برنامه های تیم ملی کبدی برای حضوری موفق در بازیهای آسیایی جاکارتا صبح پنج شنبه 26 بهمن ماه با حضور رئیس، نواب رئیس، رئیس کمیته فنی فدراسیون و سرمربی تیم ملی کبدی بانوان برگزار شد.

در این جلسه سرپرست تیم ملی گزارشی از مرحله نهایی لیگ برتر و دو مرحله اردوی آماده سازی در مشهد را برای حاضرین ارائه کرد.

شایلا جین سرمربی هندوستانی تیم ملی به اتفاق مربیان ایرانی حاضر در اردوی تیم ملی در جلسه شرکت کرد و در خصوص برنامه های خود برای تیم ملی کبدی بانوان تا زمان اعزام اعزام صحبت کرد.

جلسه کمیته فنی بانوان در حالی برای نخستین بار در تاریخ فدراسیون تشکیل شد که با رویکرد آموزش مربیان ایرانی دنبال شد. در این جلسه بر تربیت مربیان ایرانی و جوان تاکید شد و شایلا جین ضمن اعلام آمادگی در خصوص برگزاری کلاس تربیت مربی از حضور مداوم و مرتب مربیان داخلی در کادر فنی تیم ملی خبر داد.

رئیس فدراسیون کبدی از اهمیت تربیت مربی ایرانی در طول سالهای پیش رو سخن گفت و یادآور شد: مسئولان و مدیران بخش بانوان می بایست به آموزش های تخصصی مربیان و علاقمندان توجه ویژه داشته باشند. توقع ما از مربیان داخلی حضور در کلاس متعدد است تا با توانمندی و علم روز سکان هدایت تیم ملی را در دست بگیرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد