مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی روز یکشنبه 24 تیر ماه با حضور دکتر داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون کبدی به منظور بررسی عملکرد سال 96 و همچنین تصویب تقویم ورزشی و آئین نامه های فدراسیون در سال 97 روز یکشنبه 24 تیر ماه در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

مجمع عمومی دارای دو بخش زمانی است. بخش اول که از ساعت 10 صبح آغاز خواهد شد سمینار تخصصی کبدی است که با شرکت روسای هیات های استانی سراسر کشور برگزار می شود. بخش دوم مجمع عمومی که از ساعت 14 با حضور دکتر داورزنی معاون وزیر ورزش و جوانان آغاز می شود.

دکتر داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت وزارت ورزش و جوانان به عنوان رئیس مجمع عمومی فدراسیون در جمع روسای هیات های کبدی استان های سراسر کشور حضور پیدا خواهد کرد تا ضمن بررسی عملکرد فدراسیون در سال گذشته، تقویم، برنامه های آماده سازی تیم های ملی کبدی آقایان و بانوان اعزامی به بازی های آسیایی جاکارتا اندونزی، آئین نامه های فدراسیون را به اتفاق اعضای حاضر در مجمع پس از تائید نهایی به تصویب برسانند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد