دکتر رحیمی شیخ گفت: وقتی دو تیم اوگاندا و کنیا از قاره افریقا و دانمارک از اروپا و دیگر کشورهای اسیایی از جمله عراق و ترکمنستان در مسابقات جوانان جهان پیدا کرده اند نشان می‌دهد که هندی‌ها در حاشیه قرار گرفته اند، اما به اعتقاد من نباید ما بخاطر نیامدن آن‌ها مسیر خودمان را عوض کنیم.
عضو هیاترئیسهفدراسیون کبدی در حاشیه مسابقات کبدی قهرمانی جهان که با حضور 13 تیم در کیش جریان دارد گفت: اینکه هند به مسابقات کبدی جوانان جهان نیامده من فکر می‌کنم که دچار مشکلات داخلی هستند و از طرفی آن‌ها هنوزهم از جاکارتا بدجوری زخم و عصبانی اند، چون ایران به سلطه هندی‌ها بر کبدی جهان پایان داد، ولی حضور 13تیم از سه قاره مختلف در مسابقات جوانان جهان در ایران اتفاق مبارک است که هندی‌ها در دیپلماسی ورزش کبدی هم کم آورده اند و بعد از این دنیا نگاه ویژه‌ای به کبدی ایران خواهد داشت.
دکتر رحیمی شیخ اضافه کرد وقتی دو تیم اوگاندا و کنیا از قاره افریقا و دانمارک از اروپا و دیگر کشورهای اسیایی از جمله عراق و ترکمنستان در مسابقات جوانان جهان پیدا کرده اند نشان می‌دهد که هندی‌ها در حاشیه قرار گرفته اند، اما به اعتقاد من نباید ما بخاطر نیامدن آن‌ها مسیر خودمان را عوض کنیم.
وی گفت: وزارت ورزش و کمیته المپیک باید توجه بیشتری به کبدی داشته باشند تا بتوانیم با جلب حمایت کشور‌های مختلف مقر کنفدراسیون کبدی اسیا را به ایران بیاوریم و این مهم با یک دیپلماسی ملی اتفاق می‌افتد و اکنون که 12کشور به مسابقات کبدی جوانان جهان به کشور عزیزمان آمده اند و ریاست فدراسیون های کبدی کشور‌های مختلف هم امده اند باید بهترین بهره را ببریم.
عضو هیات رئیسه فدراسیون کبدی خاطر نشان کرد: مقر کنفدراسیون کبدی آسیا اگر به ایران منتقل شود اولین ورزشی هستیم که برای همیشه مقر یک کنفدراسیون مهم به ایران منتقل می‌کنیم و کمیته المپیک باید از فدراسیون کبدی برای این امر مهم حمایت کند. چرا که این کار بعد بین المللی دارد و توجهات یادی را نیازمند است. / سرویس ورزشی جوان آنلاین
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد