رئیس فدراسیون کبدی ایران گفت: ما اهداف بزرگی باید داشته باشیم تا کبدی به المپیک راه یابد و در تلاشیم لیگ حرفه‌ای کبدی را در آسیا راه‌اندازی کنیم.

عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی در نشست مشترک با روسای فدراسیونها و نمایندگان فدراسیون جهانی کبدی در حاشیه مسابقات جهانی جوانان در کیش با بیان اینکه حضور 16 کشور از سه قاره در مسابقات اولین دوره جهانی جوانان یک اتفاق بزرگ برای این رشته ورزشی است گفت حضور تیم هایی از اوگاندا و کنیا و دانمارک و اغلب کشورهای آسیایی در اولین دوره مسابقات جهانی جوانان آینده ای روشن را برای کبدی نشان می دهد.
وی با بیان اینکه ایران در تلاش برای راه اندازی. لیگ حرفه ای کبدی در آسیاست گفت: ما اهداف بزرگی باید داشته باشیم تا کبدی به المپیک راه یابد و من امروز خوشحالم بگوبم با این استقبال ی که از مسابقات جوانان در اولین دوره آن شده با همکاری شما روسای محترم فدراسیون های عضو می توانیم قدم های بزرگتری بر داریم و بعد از این منتظر نمی مانیم که فقط سالی یک مسابقه در یک کشور خاص برگزار شود و راه اندازی لیگ و برگزاری مسابقات جهانی در اروپا و آفریقا یقینا دور انداز روشنی را فرا روی همه ما قرار خواهد داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد