پیام صلح و دوستی مردم گرگان توسط رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان با حضور در محل اقامت کبدی‌کاران زنان آسیا به این بازیکنان منتقل شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، فائزه عبداللهی و مهستی قدس ولی به ترتیب رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان شامگاه پنجشنبه در محل هتل اقامت بازیکنان تیم‌های ملی کبدی زنان شرکت کننده در مسابقات قهرمانی کبدی آسیا که به میزبانی گرگان از فردا آغاز می‌شود حاضر شدند.

«عبداللهی» و «قدس ولی» در دیدار با ملی‌پوشان کبدی زنان کشورهای آسیا پیام صلح و دوستی مردم گرگان را به آنها اعلام کرده و با آنها برای دقایقی به گفت‌وگو پرداختند.

این حضور که با استقبال گرم بازیکنان و کادر فنی تیم‌های مختلف همراه بود با اظهار نظر بازیکنان نسبت به شهر گرگان و استان گلستان همراه بود که آنها گرگان را شهری زیبا با مناظر طبیعی فوق‌العاده دانستند.

برای برگزاری مسابقات کبدی قهرمانی آسیا که در دو بخش مردان و زنان از فردا به مدت سه روز در گرگان برگزار خواهد شد، شورای شهر، شهرداری و سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری گرگان مسئولیت تبلیغات شهری و محیطی را بر عهده داشته که به اذعان مدیرکل ورزش و جوانان استان گلستان در نشست خبری با اصحاب رسانه، این سه مجموعه عملکرد بسیار خوبی را در این عرصه داشته و تمام همکاری لازم را انجام دادند.

نصب تبلیغات محیطی در تابلوهای شهری، پنج پل هوایی نقاط مختلف شهر، اسپیس‌ها، استندها و لمپست‌های شهری، لایت باکس 6 وجهی میدان سرخواجه، نصب پرچم کشورها در میله پرچم‌های نصب شده در شهر، نصب بنر مسابقات و تصاویر تیم ملی کبدی مردان بر روی اتوبوس‌های شهری و نصب ماکت تبلیغاتی Gorgan 2017 در محور ناهار خوران گرگان از جمله اقدامات سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان، شورای اسلامی شهر و شهرداری گرگان بوده است.

 

امید به این است که این مسابقات با میزبانی شایسته از سوی استان گلستان و شهرستان گرگان به پایان برسد.

گفتنی است، این مسابقات از ساعت 8 صبح جمعه سوم آذرماه جاری با دو دیدار پاکستان برابر ژاپن و هندوستان برابر عراق در سالن امام خمینی(ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز خواهد شد.

تیم ملی کبدی مردان ایران ساعت 9 صبح برابر تایلند به میدان می‌رود و تیم ملی کبدی زنان کشورمان نیز در ساعت 19 و 30 دقیقه به مصاف تیم ملی کبدی زنان عراق می‌رود.

افتتاحیه این مسابقات نیز ساعت 17 در محل برگزاری مسابقات برگزار خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد