دکتر عباس اورسجی رئیس فدراسیون کبدی با دکتر جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری با هدف راه اندازی رشته کبدی در بین کارگران کشور تفاهمنامه همکاری امضاء کردند.

به گزارش روابط عمومی، فدراسیون کبدی در دوره مدیریت جدید با هدف توسعه و تعمیم رشته کبدی در سراسر کشور گام های مهمی در جهت راه اندازی رشته کبدی برداشته است.

دکتر اورسجی پس از امضاء تفاهمنامه با فدراسیون ورزش دانش آموزی و ورود رشته کبدی به مدارس سراسر کشور، این بار با فدراسیون ورزش کارگری با هدف توسعه کبدی تفاهمنامه همکاری امضاء کرد.

در جلسه روز گذشته دوشنبه 21 آبان ماه دکتر اورسجی با اعلام هر گونه همکاری برای ورود کبدی به ورزش کارگری گفت: مدرسان، مربیان و داوران درجه یک فدراسیون آماده همکاری با ورزش کارگری هستند و فدراسیون کبدی در زمینه برگزاری کارگاه های آموزشی، کلاس های داوری و مربیگری و مسابقات کارگری نیز همکاری های لازم را به عمل خواهد آورد.

رئیس فدراسیون در ادامه افزود: در مسیر عملیاتی کردن برنامه کلان فدراسیون هستیم و خوشحالم پس از آموزش و پرورش کبدی وارد ورزش کارگری شد.

در پایان دکتر رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: موفقیت های چشمگیر کبدی در جاکارتا با استقبال مردم همراه بود و جا دارد از تلاش های دکتر اورسجی و تیم کاری ایشان به خاطر کسب دو مدال ارزشمند طلا تقدیر و تشکر کنم. ورزش کارگری آماده همکاری با کبدی است و با توجه به سهل الوصول بودن رشته کبدی به راحتی می توان کارگران وارد کبدی کرد.امیدوارم با معرفی مسئولان انجمن کبدی استان های سراسر کشور این رشته زیبا و بومی محلی در بین کارگران توسعه پیدا کند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد