ملی پوش کبدی ایران بعد از برد مقابل هند در نیمه نهایی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: باخت به هند برایمان تکراری شده بود. به اندونزی آمده‌ایم که فقط طلا بگیریم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، اسماعیل مقصودلو بعد از برد تیم ملی کبدی ایران مقابل هندوستان گفت: بازی بسیار خوبی بود. بازیکنان جواب زحمات کادر فنی و فدراسیون را دادند. خیلی سختی کشیدیم تا خودمان را آماده بازی‌های آسیایی کنیم.

وی افزود: باخت به هند برایمان تکراری شده بود. به اندونزی آمدیم که فقط طلا بگیریم. هیچ تیمی نتوانسته بود هند را شکست بدهد و به فینال برود. ما اولین‌بار این کار را کردیم. امیدوارم فردا با کسب مدال طلا دل مردم ایران را شاد کنیم.

بازیکن تیم ملی کبدی درباره شناختش از کره جنوبی حریف ایران در فینال تصریح کرد: کره، هندوستان را خوب برده است. ما دو بار کره جنوبی را شکست داده‌ایم ولی آنها متحول شده‌اند. کادر فنی ما باتجربه هستند و علمشان زیاد است. باز هم این تیم را آنالیز می‌کنیم.

مقصودلو در پایان در خصوص احتمال مغرور شدن ملی پوشان بعد از شکست هندوستان گفت: خیر ما مغرور نمی‌شویم. به بازی‌های آسیایی نیامده‌ایم که دوم شویم. این سومین بار است که ایران به فینال می‌رود. دو بار نقره گرفته‌ایم. این بار فقط طلا می‌خواهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد