استاندار گلستان بر برگزاری هر چه باشکوه و آبرومندانه رقابت های آسیایی کبدی تاکید کرد و بر لزوم همکاری و هماهنگی همه دستگاه های گلستان برای میزبانی شایسته از این رقابت ها تاکید کرد.
به گزارش سایت فدراسیون کبدی به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان گلستان، سیدمناف هاشمی عصر دیروز یکشنبه در جلسه هماهنگی مسابقات کبدی قهرمانی آسیا در گرگان اظهار کرد : میزبانی از این رقابت ها فرصت مناسبی برای نشان دادن ظرفیت ورزش گلستان در بخش های گوناگون است .
وی بیان کرد : میزبانی از این گونه رقابت ها با شرکت کشورهای گوناگون ، فقط جنبه ورزشی ندارد و می تواند تاثیر فراوانی در زمینه های دیگر مانند گردشگری و رشد درآمدهای اقتصادی برای استان داشته باشد .
استاندار گلستان افزود : معرفی جاذبه های گردشگری به کشورهای آسیایی حاضر در این رقابت ها و معرفی فرهنگ اصیل ایرانی ، راه ورود گردشگران خارجی را به استان باز خواهد کرد .
هاشمی ، رونق گردشگری را یکی از برنامه های اصلی گلستان برای رسیدن به توسعه پایدار و افزایش فرصت های شغلی دانست و گفت : این گونه میزبانی ها، در رسیدن به این هدف موثر و یک ضرورت آشکار است .
استاندار گلستان افزود : یکی دیگر از دلایل ضروری برای میزبانی شایسته گلستان از این رقابت های آسیایی ، نشان دادن توانایی های فنی و تخصصی گلستان است .
هاشمی بیان کرد : کبدی ریشه های عمیق و بلندی در گلستان داشته و نام افتخارآفرینان این رشته همواره با نام گلستان گره میخورد .
وی اظهار کرد : میزبانی شایسته گلستان از این رویداد مهم ورزشی میتواند آغاز پذیرش میزبانی های گلستان از رویدادهای دیگر ورزشی در رشته های پرطرفدار باشد .
مدیرکل ورزش و جوانان گلستان هم در این جلسه بر آمادگی کامل استانم برای میزبانی ازاین رقابت ها تاکید و گفت : همه مقدمات لازم برای پذیرایی ،اسکان و بزگزاری مسابقات این رویداد ورزشی در گلستان مهیا است .
بهمن طیبی اظهار کرد : گلستان توانایی های زیادی برای برگزاری مسابقات بزرگ ورزشی دارد که این میزبانی می تواند آغازگر جریان جدیدی در ورزش استان باشد .
وی بیان کرد : حضور 10 کشور مطرح کبدی آسیا در این رقابت ها تاکنون سابقه نداشته و در گذشته همه رقابت ها با تیم هایی به مراتب کمتر برگزار میشد که لازم است با میزبانی کامل و شایسته ، ازاعتبار ورزش استان دفاع کنیم .
رقابت های کبدی قهرمانی زنان و مردان آسیا از اول تا ششم آذر به میزبانی گلستان برگزار خواهد شد .

photo_2017-11-05_22-09-59

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد