هفته دوم لیگ برتر کبدی مردان باشگاههای کشور با تداوم صدرنشینی پایا تردینگ آذربایجان غربی در استادیوم تختی تهران به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، هفته دوم رقابت های لیگ برتر کبدی مردان باشگاههای کشور امروز پنج شنبه 13 دی ماه با برگزاری 8 دیدار در دو نوبت صبح و عصر در خانه کبدی مجموعه ورزشی تختی تهران برگزار شد.

در مهم ترین دیدارهای این هفته تیم پایا تردینگ آذربایجان غربی با پیروزی مقابل فجر ساری و الوار گرمسیری با کسب 8 امتیاز و بدون شکست به تنهایی در صدر جدول رده بندی قرار گرفت، تیم فتح کبودر آهنگ با کسب دو پیروزی مقابل دهیاری محمدآباد گرگان و عقاب تالش با مجموع 6 امتیاز در مکان دوم جدول ایستاد. عقاب تالش در بازی نوبت صبح خود موفق شد در یک بازی حساس و نفسگیر رعد پدافند هوایی سیستان وبلوچستان را 35 بر 32 شکست داد تا به دومین پیروزی خود در لیگ برتر دست پیدا کند.

8 تیم حاضر در لیگ برتر با استراحتی چند ساعته رقابت های نوبت عصر را برگزار کردند که در حساس ترین بازی دو تیم فجر ساری و رعد پدافند هوایی سیستان وبلوچستان تیم های دوم و سوم فصل گذشته برابر هم صف آرایی کردند. در این بازی جذاب و تماشایی تیم رعد پدافند هوایی سیستان و بلوچستان موفق شد 46 بر 29 حریف ساروی خود را شکست دهد تا پیروز این دیدار مهم باشد.

نتایج کامل هفته دوم بدین شرح می باشد:

نوبت صبح

دهیاری محمدآباد گرگان 24 – فتح کبودرآهنگ 30

الوار گرمسیری اندیمشک 43 – میثم کاغذ دولت آباد 27

رعد پدافند هوایی سیستان وبلوچستان 32 – عقاب تالش 35

فجر ساری 41 – پایا تردینگ آذربایجان غربی 47

 

نوبت عصر

دهیاری محمدآباد گرگان 47 – میثم کاغذ دولت آباد 21

فتح کبودر آهنگ 50 – عقاب تالش 16

الوار گرمسیری اندیمشک 27 – پایا تردینگ آذربایجان غربی 70

فجر ساری 29 – رعد پدافند هوایی سیستان وبلوچستان 46

در جدول رده بندی تا پایان هفته دوم تیم های پایا تردینگ آذربایجان غربی، فتح کبودرآهنگ و رعد پدافند هوایی سیستان وبلوچستان اول تا سوم هستند.

هفته سوم لیگ برتر روز پنج شنبه 27 دی ماه برگزار می شود.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد