پانزدهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور با قهرمانی تیم سیستان وبلوچستان در شهر شیراز به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، پانزدهمین دوره مسابقات کبدی جوانان پسر کشور با شرکت 24 استان طی روزهای 18 لغایت 21 مرداد ماه در سالن دانشکده شهید باهنر شهر شیراز برگزار شد.

تیم های شرکت کننده در 8 گروه 3 تیمی مرحله مقدماتی را پشت سر گذاشتند و 16 تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات صعود کردند.

8 تیم خوزستان، گلستان، سیستان و بلوچستان، مازندران، قم، آذربایجان غربی، خراسان رضوی و فارس با شکست حریفان خود به مرحله یک چهارم نهایی راه پیدا کردند.

مرحله یک چهارم نهایی مسابقات با برتری تیم های گلستان، سیستان و بلوچستان، مازندران و آذربایجان غربی دنبال شد تا تکلیف 4 تیم برتر مسابقات مشخص گردد.

در مرحله نیمه نهایی سیستان وبلوچستان و مازندران اولین دیدار را برگزار کردند و در نهایت تیم سیستان وبلوچستان موفق شد تیم مازندران را با حساب 36 بر 22 شکست دهد تا به فینال راه پیدا کند.

گلستان و آذربایجان غربی برگزار کننده دومین دیدار نیمه نهایی بودند که تیم گلستان توانست با نتیجه 33 بر 24  حریف قدرتمند خود  را شکست دهد تا حریف سیستان وبلوچستان در فینال مسابقات شود.

دیدار فینال کبدی جوانان پسر عصر امروز دوشنبه 21 مرداد ماه  بین تیم های گلستان و سیستان وبلوچستان با حضور مسئولان فدراسیون و اداره کل ورزش و جوانان استان فارس برگزار شد و در پایان تیم سیستان و بلوچستان موفق شد در یک بازی سراسر مهیج و تماشایی با یک امتیاز برتری و با حساب 26 بر 25 حریف دیرینه خود را شکست دهد و جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

تیم های مازندران و آذربایجان غربی هم بطور مشترک سوم شدند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد