سرمربی تیم‌ملی کبدی ساحلی با اشاره به اردوی آماده‌سازی این تیم در خوزستان، گفت: صد درصد پیش‌بینی کسب عنوان قهرمانی را در رقابت‌های کبدی ساحلی داریم و هدف ما برای کسب این مقام است.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، محمد شعبانی اظهارکرد:‌ متاسفانه ویروس کرونا در برگزاری دو سه اردو به ما ضربه زد و باعث شد اردوهای‌مان را به صورت مجازی برگزار کنیم. اردوی پنجم تیم‌ملی در بندرامام خمینی و با حمایت رییس هیات کبدی خوزستان است. در اردوی خوزستان، کمی اختصاصی‌تر و با انجام کارهای تکنیکی و تاکتیکی کبدی و بدنسازی کار می‌کنیم.

وی درباره روند آماده‌سازی تیم‌ملی برای رقابت‌های ساحلی آسیا، گفت: وضعیت تیم نسبت به مسابقات تایلند که موفق به کسب مدال طلا شدیم، سرحال‌تر است و امیدواریم که آن مدال را تکرار کنیم.

سرمربی تیم‌ملی کبدی ساحلی با بیان این‌که صد درصد پیش‌بینی کسب عنوان قهرمانی را در رقابت‌های کبدی ساحلی داریم، افزود: هدف ما برای کسب این مقام است.

وی درباره کبدی خوزستان و حضور شش کبدی‌کار از این استان در اردوی فعلی تیم‌ملی، عنوان کرد: باتوجه به جوانان و پتانسیلی که خوزستان در کبدی دارد و در گذشته نیز شاهد این ظرفیت بوده‌ام، اگر مسئولان حمایت کنند، خوزستان می‌تواند جزو تیم های خوب کبدی کشور باشد.

شعبانی درباره مشخص شدن ترکیب اصلی تیم‌ملی برای مسابقات ساحلی آسیا، گفت: باید شش نفر را با تمام درایت و دقت برای مسابقات آسیایی انتخاب کنیم و انتخاب این تعداد نفر واقعا سخت است. ان‌شاءالله در یکی دو اردوی بعدی نیز تا حدودی ترکیب تیم مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد