در مجمع انتخابات هیات کبدی استان بوشهر که با حضور رئیس فدارسیون کبدی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزارشد محمد مظفری با 16 رای اعضای مجمع بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی؛ در مجمع انتخابات هیات کبدی استان بوشهر که با حضور رئیس فدارسیون کبدی ،مدیر کل ورزش و جوانان استان و اعضای مجمع برگزارشد محمد مظفری با 16 رای اعضای مجمع بعنوان رئیس جدید این هیات انتخاب شد.
رئیس فدراسیون کبدی در این آیین گفت: استان بوشهر پتاسیل خوبی در بخش کبدی ساحلی  دارد که پس از مسابقات لیگ برتر در دی ماه امسال مسابقات ساحلی این رشته در بخش پسران و دختران در این استان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: شرایط پوشیدن تیم ملی برای تمامی ورزشکاران هیات های استان های سراسر کشور از سوی فدراسیون فراهم شده است که استان بوشهر هم می توانند با تلاش ورزشکارانش به این مهم دست یابد.
اورسجی یاد آورشد با تلاش های صورت گرفته از سوی فدراسیون جهانی میزبانی المپیک 2032 به کشور هند قطب اصلی این رشته واگذار شده که 8 مدال المپیک در این رشته در بخش سالنی و ساحلی توزیع خواهدشد.
وی در پایان گفت: مسابقات جهانی این رشته امسال در بخش جوانان به میزبانی ایران از 18 تا 25 آبان ماه در جزیره کیش برگزار می شود که فرصت مناسبی است که از تجربه مسابقات جهانی برای پیشرفت تیم ملی کشورمان و توسعه این رشته استفاده کنیم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان بوشهر نیز خواستار توسعه این رشته در شهرستان های استان ، برگزاری کلاس های داوری و مربیگری و جذب منابع مالی شد.
احمد بهروزیان فرد افزود: یکی از الویت های اداره کل ورزش و جوانان حمایت از این رشته در سطح استان و کشور است و در این مورد اداره کل ورزش و جوانان استان فضا و امکانات لازم را برای پیشرفت این رشته در سطح استان فراهم می کند.
وی در پایان گفت: این اداره کل شرایط میزبانی اردوهای تیم ملی و همچنین مسابقات قهرمانی کشور و مسابقات بین المللی را با توجه به زیر ساخت مناسب استان در این رشته در نیمه دوم سال فراهم خواهد کرد.
برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد