رییس فدراسیون کبدی گفت: استان‌های غربی کشور از جمله ایلام بدلیل فیزیک بدنی و روش زندگی به یکی از قطب‌های کبدی کشور تبدیل خواهند شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کبدی، دکتر اورسجی در حاشیه مجمع انتخابات هیات کبدی ایلام اظهار داشت: فاطمه و هانیه منصوری ۲ زن کبدی‌کار ایلامی به تیم ملی کبدی ساحلی دعوت شدند. این ۲ بازیکن از جمله بازیکنان مطرحی هستند که با نشان دادن توانایی و استعداد خود موفق به حضور در اردوها و تیم ملی شده‌اند.

وی افزود: اکنون نیز خود را برای رقابت‌های ساحلی بزرگسالان به میزبانی چین آماده می‌کنند و امیدواریم بار دیگر شاهد درخشش آنها در میادین بین‌المللی باشیم، هیات کبدی ایلام رشد خوبی داشته است و با توجه به ظرفیت و استعدادهای موجود در استان باید به جایگاه بهتری در کشور برسد.

رییس فدراسیون کبدی گفت: در کشورهای توسعه‌یافته منابع انسانی مهمترین سرمایه یک سازمان بوده و دارای برنامه‌های راهبردی برای موفقیت هستند. استان‌های غربی کشور از جمله ایلام بدلیل فیزیک بدنی و روش زندگی از قطب‌های کبدی کشور هستند و باید همه با همراهی هم پیشرفت و توسعه این رشته را بیش از گذشته رقم بزنند و کبدی یکی از رشته‌های فعال استان ایلام است که در مسابقات مختلف درخشش داشته و ما نیز آماده حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران این رشته هستیم.

دکتر اورسجی تاکید کرد: بروز رسانی اطلاعات و ارتقای سطح دانش مربیان ضروری است و فقدان اطلاعات و دانش مربیان به فدراسیون و تیم‌های ملی کبدی ضربه می‌زند و باید تلاش کنیم هرچه سریعتر این نقصیه را رفع کنیم.

رییس فدراسیون کبدی اظهار داشت: ایلام دارای استعدادهای بسیاری در رشته کبدی است و مسوولان هیات کبدی باید با برنامه‌ریزی و مدیریت بتوانند بازیکنان جدیدی را به تیم ملی کبدی معرفی کنند.

وی در پایان گفت: یکی از دغدغه‌های فدارسیون کبدی، کسب دانش روز در این زمینه است و نیازمند حضور نیروهای جوان برای توسعه این ورزش در کشور هستیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد