خانه كبدي خراسان رضوي با تلاش هاي دكتر اورسجي و موافقت اداره كل ورزش و جوانان خراسان رضوي راه اندازي مي شود و موافقت نايب رئيس فدراسيون جهاني، خراسان رضوی میزبان مسابقات قهرمانی سرکل کبدی جهان خواهد بود.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، عباس خواجه اورسجی در سفر خود به خراسان رضوي با مديركل ورزش و جوانان استان خراسان رضوي ديدار و گفتگو كرد و سپس در مجمع عمومي هيات كبدي خراسان رضوي كه با حضور شهرستان هاي مختلف برگزار شد حضور پيدا كرد.

رئيس فدراسيون كبدي از امكانات سالن شهيد بهشتي مشهد هم بازديد كرد كه قرار است اين سالن به عنوان خانه كبدي خراسان رضوي در اختيار ورزشكاران اين رشته قرار گيرد.

دكتر اورسجي  ظهر امروز  يكشنبه ٢١ دي ماه در جمع خبرنگاران مشهدي، اظهار کرد: خراسان رضوی سهم بسیار به‌سزایی در تیم‌های ملی کبدی به ویژه بخش سرکل کبدی دارد، اما توقع زیادی هم نمی‌توان در بحث امکانات ورزشی داشته باشیم، چراکه مدت زیادی از عمر این رشته ورزشی نمی‌گذرد.

رییس فدراسیون کبدی، بابیان اینکه سه مکان در اختیار ورزشکاران بوده و با توجه به رشد چشمگیری که ورزش کبدی در استان داشته ‌است واقعا این فضاها کفایت نمی‌کند، افزود: خداروشکر با توجهی که مدیرکل به ورزش کبدی داشته و قول مساعدی که در خصوص احداث خانه کبدی و در اختیار گذاشتن فضایی بسیار مناسب برای این رشته ورزشی داده‌است، امیدوارم که دغدغه ورزشکاران این استان مرتفع شده باشد؛ ما هم در فدراسیون برای هر آنچه که در توانمان باشد، مانند اعطای تاتامی و سایر امکانات، می‌توانیم در خدمت عزیزان باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد