نخستين نشست هم اندیشی مسئولان کمیته های آموزش استانها برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فدراسيون كبدي، نخستين نشست هم اندیشی مسئولان کمیته آموزش استانها در محل فدراسیون کبدی برگزار شد.

در این نشست دکتر اورسجی رئيس فدراسیون به تشریح اهداف آموزشی فدراسیون در سال 1398 پرداختند و خاطر نشان کردند هدف فدراسیون در سال جاری توسعه فعالیتهای آموزشی است و بر همین اساس امسال را “سال آموزش” برای فدراسیون کبدی در نظر گرفتند و تأکید بسیار زیادی نسبت به برگزاری دوره های با کیفیت و تعامل با سایر ارگانها مانند آموزش و پرورش در برگزاری دروه ها داشتند. 

وي در ادامه از تمامی مسئولین هیأتهای استانی درخواست كردند تا با اجرای هرچه بهتر آئین نامهی آموزشی فدراسیون در برگزاری دوره ها با فدراسیون تعامل بیشتری داشته باشند تا کمیته آموزش فدراسیون نیز بتواند در اسرع وقت اقدام به صدور کارتهای مربیگری و داوری شرکت کنندگان نماید.

لازم بذكر است جلسه با حضور دکتر فرهمندمهر دبیر فدراسیون، اعضاء کمیته آموزش فدراسیون و مسئولین کمیته های آموزش استانها ادامه یافت و مسائل مختلف مربوط به برگزاری دوره های آموزشی، دلایل عدم رفع نواقص مدارک از سوی استانها و فرآیند برگزاری دوره های آموزشی از ابتدا تا صدور مدرک برای تمامی مسئولین مطرح و بازنگری گردید.

در ادامه فلوچارت “مراحل برگزاری دورههای آموزشی فدراسیون کبدی ج.ا.ا” برای حاضرین شرح داده شد و از این پس جایگزین فرآیند قبلی گردید.

از نکات حائز اهمیت در این فلوچارت حذف فیزیکی ارسال مدارک متقاضیان شرکت در دوره های آموزشی می باشد که دکتر فرهمندمهر در این باره بیان نمودند که:

در راستای اجرای سیاستهای مدیریت سبز در سازمانها، تصمیم براین شد از این پس هیچگونه مدرک فیزیکی از متقاضیان دریافت نگردد و تمامی مراحل از طریق بسترهای موجود اینترنتی اعم از سامانه مدیریت منابع انسانی فدراسیون کبدی و ایمیل صورت پذیرد که با این رویکرد فدراسیون کبدی نیز در زمرهی سازمانهایی قرار گرفت که اجرای سیستم مکاتبات بدون کاغذ (Paper less) را در اولویت خود قرار داده و مصمم بر اجرایی این تحول اداری می باشد. 

ایشان در ادامه افزودند در همین راستا در سال 1398 به سمت حذف کامل ارسال فیزیکی مدارک شرکت کنندگان در مسابقات و رویدادهای گوناگون حرکت خواهیم کرد که انشالله با همراهی و حمایت رؤسای محترم هیأتهای استانی و مدیران محترم باشگاه ها این امر نیز در سال 1398 محقق خواهد گردید.

در پایان مسئولین کمیته های آموزش هیأتهای استانی متعهد گشتند که کلیه نواقص مدارک شرکت کنندگان در دوره های آموزشی سال 1397 را تا پایان تیر ماه به فدراسیون ارسال نمایند و مقرر گردید پس از این تاریخ نام افرادی که مدارکشان ناقص باقی می ماند به طور خودکار از لیست کلاسها حذف و به عنوان مردود دوره لحاظ گردند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد