تیم کبدی جوانان ایران عنوان قهرمانی اولین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان را از آن خود کرد.

تیم ملی کبدی جوانان ایران در فینال اولین دوره رقابت های جهانی بر تیم کنیا غلبه کرد و  عنوان قهرمانی این دوره از بازی‌ها را از آن خود کرد.

تیم ملی کبدی ایران در دیدار نهایی بازی هایجهانی جوانان که به میزبانی ایران در جزیره زیبای کیش برگزار شد امروز جمعه به مصاف تیم کنیا رفت و در نهایت توانست حریفش را با نتیجه 42 بر 22 شکست بدهد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

ایران در حالی با نتیجه 23 بر 8 نیمه اول را به اتمام رساند که در نیمه دوم هم تیم برتر میدان بود و بارها تیم کنیا را تحت فشار قرار داد.

تیم کبدی ایران در مرحله مقدماتی به ترتیب مقابل تایلند، ترکمنستان و مالزی به پیروزی رسید و پس از شکست چین تایپه در مرحله یک چهارم نهایی به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. شاگردان سیدجواد موسوی در نیمه نهایی هم تیم بنگلادش را شکست داده و به این ترتیب به فینال راه یافتند.

در این بخش تیم های پاکستان و بنگلادش مدال برنز مشترک را کسب کردند.

آرش اكبري، رضا ميرباقري، ميلاد جباري، محمدرضا كبودرآهنگي، احمدرضا عسگري، اميد خجسته، وحيد رضايي مهر، محمدرضا شادلو، سعيد اكرميه، ميلاد احمدي، امير حسين بسطامي، حيدر علي اكرامي، امين قرباني، علي اصغر وفايي بازیکنان تیم ملی کبدی جوانان ایران بودند که موفق شدند قهرمان نخستین دوره مسابقات کبدی جوانان جهان شوند.کادر فنی: جواد موسوی نسب سرمربی، رضا کمالی مقدم مربی، سعید کمالی مربی بدنساز ،ناصر جوانمرد سرپرست تیم ملی جوانان، سید جواد پور نیک قلب مدیر تیم ملی جوانان

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد